אנחנו משתמשים בשלטים, על מנת לפרסם עסקים, מוצרים ואירועים. יש כל מיני סוגים של שלטים ולכל שלט יש את טכניקת ההדפסה המתאימה לו. את השלטים יש להתאים לקהלי היעד וכמובן למטרות הנדרשות. אז איזה סוגים של שלטים קיימים? באיזה טכניקה ועיצוב כדאי לבחור? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה…

איזה סוגים של שלטים יש?

שילוט לעסקים ובכלל למטרות שונות כולל שימוש בשלטים כמו:

שלטי לד – מושכים את העין ועוזרים לבלוט על פני עסקים אחרים.

שלטים אלקטרוניים – מיועדים בעיקר לפרסום של מוצרים שונים ופחות לצורך הצגת מידע.

שלטים מוארים – מקנים חשיפה בכל שעות היום ומשדרים יוקרה.

שלטי תלת מימד – מאופיינים בשימוש באותיות גדולות ומובלטות וכמו כן כוללים אפשרות לתאורה.

שלטי זכוכית – מרשימים ויפים ובדרך כלל ניתן למצוא אותם על דלתות משרדים או בכניסה לבניין משרדים.

מחירם של השלטים שהוזכרו לעיל, משתנה על פי פרמטרים כמו, סוג החומר שממנו השלטים מיוצרים, מידות, עיצוב (צבע, צורה) וכמו כן אפשרות לתאורה.

מהם הפרמטרים החשובים?

לפני שתבדקו את האופציות השונות להדפסה על גבי שלטים וכמו כן תבדקו את העלויות, מומלץ להבין איזה שלט מתאים לקהל היעד שלכם ויותר מזה איזה שלט יחולל את האפקט שבו אתם מעוניינים. לדוגמה, אם מדובר על עסק כמו פיצוציה שפעיל 24/7, אז רצוי לבחור שלט שיהיה עם הדפסה בולטת ובעיקר שלט שיהיה מואר וכך יהיה אפשר לראות אותו בכל זמן ובעיקר בלילה. ההמלצה הכי טובה שאנחנו יכולים לתת לכם היא לא לוותר על ייעוץ עם בית דפוס שיש לו ניסיון בשירותי הדפסת שלטים לעסקים. אנשי המקצוע ידעו לכוון אתכם לשלט הנכון והמתאים. מנגד, אם מדובר על חשיפה לקהל גדול וממוקד, אז הבחירה היא בשלט חוצות שיוצב בצמתים מרכזיים.

טכניקות ומחירים

ההדפסה נעשית בדרך כלל על שלטים שמיוצרים מאלומיניום ומתכות נוספות, אך לא רק. אפשר גם להדפיס על שמשונית, על בד יוטה וכו'. כאשר בחרתם בחומר הגלם הנכון, במידות הרצויות וכמו כן בלוקיישן בו יהיה השלט, אז תוכלו לבחור גם את הטכניקה של ההדפסה. כמובן שהמחירים משתנים בהתאם לטכניקה הנבחרת ולפרמטרים שמאפיינים אותה כמו, כמות הצבע, משטח הצביעה, רווית הצבעים ועוד. זה הזמן לומר ולחדד  שלא כדאי לחסוך בטכניקת ההדפסה, כי אם תעשו זאת, השלט יהיה מודפס בצורה לא איכותית והחיסכון שלכם רק יעלה לכם ביוקר וחבל.

שורה תחתונה

בחרו בית דפוס או חברה שיש להם דירוג גבוה וכמו כן ניסיון בהדפסה על שלטים. כיום, ניתן לבדוק את כל המידע הרלוונטי באינטרנט. לאחר מכן, ערכו סקר שוק לגבי המחיר המבוקש על השירות. לאחר שערכתם שקלול של כל הפרמטרים, תוכלו לבחור היכן לבצע את ההדפסה. שיהיה בהצלחה!