לא ניתן לדמיין את העולם ללא צבעים. ואכן, באמצעות חוש הראייה שלנו אנחנו חשופים לקשת הצבעים והצורות הרבים המצויים בעולם.
עולם מוצר הדפוס בנוי על אותם מסרים ויזואליים ומשתמש בהם כדי לפרסם ולשווק עסקים וחברות.
ניתן להדפיס על מוצרים שונים את שם העסק כולל טלפון, סלוגן והלוגו שלו, לחלק מוצרי פרסום באירועים שונים, לתת כרטיס ביקור, להדפיס חולצות וכובעים ועוד שיטות רבות, שאת חלקן נפרט בכתבה זו.

הדפוס הדיגיטלי

ההתפתחות הטכנולוגית המואצת הביאה לחיינו את הדפוס הדיגיטלי כתוספות, או יש אומרים – כתחרות, לדפוס המסורתי. ההתקדמות הזו הכניסה לתחום שינויים רבים ואפשרות לבצע הדפסות על מוצרים שאינם עשויים דווקא מנייר.
בבתי הדפוס רבים המקצועיים והמיומנים, כמו למשל בדפוס דימונה, מייעצים ללקוחות מתי כדאי לבחור בהדפסה דיגיטלית ומתי רצוי להשתמש בשיטת הדפסת האופסט הוותיקה.
בשיטת הדפסת האופסט יש שימוש בלוחות עם גלופות אלומיניום, שהם אלו שעליהם מרכיבים את תוכן ההדפסה.
בהדפסים בכמות מסחרית משתמשים בשיטה זו משום שהיא איכותית ויעילה לכמויות גדולות.
בשיטת הדפוס הדיגיטלי אין כל צורך בהכנה מוקדמת לפני ההדפסה.
המחשב שולח אות למדפסת וההדפסה עוברת ישירות על סוג הנייר, הבד, הזכוכית או הפרספקט שבחר הלקוח.
ההדפסה הדיגיטלית מאפשרת, כאמור, להדפיס על סוגים שונים של משטחים וכן נחשבת חסכונית כשמעוניינים להדפיס מספר קטן של פריטים וכן אם רוצים למתג אותם.

 

על מה חשוב להקפיד בשיווק העסק דרך מוצרי פרסום?

מוצרי פרסום ושיווק מודפסים לעסק מתבססים בעיקר על המראה הוויזואלי של המוצר וצריכים לתפוס את תשומת לבו הראשונית של הלקוח בעזרתם.

 

לכן, חשוב להקפיד על הפרמטרים הבאים:

לשמור על קו עיצובי זהה לכל מוצרי הפרסום של העסק

כשחברה או עסק מתכוונים להשקיע בפרסום, אחד הצעדים הראשונים שעליהם לעשות הוא להחליט מהו הקו העיצובי שיקבעו לעצמם:
צבעים, סוג הכתב, צורת הלוגו וצבעיו, האם יש תמונה או איור המתקשרים לעסק וכו'.
הקו העיצובי הזה ילווה כל מוצר פרסום שהחברה תחליט עליו.

ניסוח סלוגן קליט

סלוגן (דהיינו – משפט קצר וקולע) שיסמל את מהות העסק ואת מטרתו.
בכמה מילים הלקוח צריך להבין היכן טמונה התועלת הייחודית של העסק ומה הוא יכול להעניק לו.

בחירת הלוגו של העסק

לוגו ( דהיינו – ציור שמבטא את משמעות העסק) המעביר באופן ויזואלי את ייחודו של העסק.

תיוג מוצרים

אחת משיטות הפרסום והשיווק שמוכיחות את עצמן היא שיטת תיוג מוצרים, דהיינו: הדפסה של שם החברה, הלוגו שלה או סלוגן המתקשר לחברה או לעסק.
שיטה זו של תיוג מוצרים פועלת על העיקרון של חשיפתם של לקוחות פוטנציאליים לשם העסק בשעה שהם שותים קפה על הבוקר (תיוג ספלים), כותבים במחברת מתויגת או מסתכלים על לוח השנה הנושא את שם העסק.
השארת שם העסק בתודעת הלקוח הינו אמצעי שיווק המחבר את העסק ללקוח ומשפיע על הנעתו לפעולה ובחירתו בעסק הספציפי, בשעה שיצטרך אותו.
השימוש בלוגו המסמל את העסק במוצרי הדפוס הממותגים השונים מעביר בסמל גרפי אחד את האינפורמציה הייחודית של העסק ואת תחומי פעילותו.

מחברות מעוצבות וממותגות

למרות המעבר לעבודה במחשב, עדיין לא נס ליחן של המחברות הוותיקות  שמשמשות כלי עבודה חשוב למגזרים רבים באוכלוסייה בגילאים שונים והן לעובדים ולמנהלים –  על בסיס יומיומי.
אין ספק, כי בעולם הדיגיטלי יש חשיבות רבה לעיצוב והדפסה של מחברת נאה ומושכת לעין.
הדפוס הדיגיטלי מאפשר לבתי הדפוס להדפיס כריכות מעוצבות ויפות למחברות עם צבעים, ציורים, תמונות וכמובן גם עם מיתוג עסקים.
מחברות ממותגות יכולות להינתן גם כמתנה לעובדים בחברה עם שם העסק ממותג עליהן וניתן אף להוסיף על כך משפטים חיוביים ומעוררי מוטיבציה.

פולדרים לאיסוף מסמכים

טוב ונכון יעשו חברות ועסקים אם יאגדו בפולדר ממותג את המסמכים שהם נותנים ללקוחותיהם.
הפולדר משיג שתי מטרות  – גם ניתן לשמור בו את כל המסמכים ו/או הקבלות שניתנו מהחברה וגם הוא משאיר את החברה בתודעת הלקוח בכל פעם שהוא רואה את הפולדר.
חברה המשתמשת בפולדר מעוצב היטב משדרת ללקוח רצינות, איכות ומקצועיות.
ישנם גם פולדרים שבעיצובם מתוכנן מקום לכרטיס ביקור.

 רול אפ

רול אפ הינו שלט פרסומי גבוה ונייד המשמר בעיקר לתערוכות, כנסים, לצד חנויות וכפרסום לדוכן מכירות בקניונים.
ניתן לפתוח ולקפל חזרה את הרול אפ בקלות ובמהירות ולנייד אותו לכל מום שהוא נחוץ בו.
שלטי הרול אפ מודפסים בצבעים על נייר מיוחד מצופה ששומר על איכותו לאורך זמן.

מגנטים

שיטת פרסום נוספת אפקטיבית לעסקים היא הדפסת מגנט הנושא את פרטי החברה. המגנט הינו אמצעי פרסום ושיווק מאד זמין ואפקטיבי. אנשים נוטים לשמור את המגנטים שהם מקבלים ולתלותם על המקרר.
כל פעם שפתחים את המקרר (וזה תמיד הרבה פעמים ביום…) רואים אותו. וכל מה שצריך – זה לקחת את המגנט ולצלצל לעסק.
בשל ההתקדמות הטכנולוגית ניתן להדפיס מגנטים בכל גודל, גוון, צבע וצורה שירצה הלקוח.
המגנט הינו שיטת פרסום כל כך מוצלחת ואפקטיבית, שמומחי השיווק בטוחים שהוא צפוי להמשיך ולהוביל גם בשנים הבאות.

 כרטיסי ביקור

התאמת כרטיס ביקור הנושא את שם העסק וכן הדפסת כרטיסי ביקור אישיים לאנשים בתפקידים שונים בעסק.
כרטיסי הביקור הם תעודת הזהות של העסק ולכן צריך להקפיד על כך שיהיו מודפסים באיכות גבוהה, מעוצבים כהלכה ומכילים בתוכם בתמציתיות אל מהות העסק.

 

לא ניתן לדמיין את העולם ללא צבעים. ואכן, באמצעות חוש הראייה שלנו אנחנו חשופים לקשת הצבעים והצורות הרבים המצויים בעולם.
עולם מוצר הדפוס בנוי על אותם מסרים ויזואליים ומשתמש בהם כדי לפרסם ולשווק עסקים וחברות.
ניתן להדפיס על מוצרים שונים את שם העסק כולל טלפון, סלוגן והלוגו שלו, לחלק מוצרי פרסום באירועים שונים, לתת כרטיס ביקור, להדפיס חולצות וכובעים ועוד שיטות רבות, שאת חלקן נפרט בכתבה זו.

הדפוס הדיגיטלי

ההתפתחות הטכנולוגית המואצת הביאה לחיינו את הדפוס הדיגיטלי כתוספות, או יש אומרים – כתחרות, לדפוס המסורתי. ההתקדמות הזו הכניסה לתחום שינויים רבים ואפשרות לבצע הדפסות על מוצרים שאינם עשויים דווקא מנייר.
בבתי הדפוס רבים המקצועיים והמיומנים, כמו למשל בדפוס דימונה, מייעצים ללקוחות מתי כדאי לבחור בהדפסה דיגיטלית ומתי רצוי להשתמש בשיטת הדפסת האופסט הוותיקה.
בשיטת הדפסת האופסט יש שימוש בלוחות עם גלופות אלומיניום, שהם אלו שעליהם מרכיבים את תוכן ההדפסה.
בהדפסים בכמות מסחרית משתמשים בשיטה זו משום שהיא איכותית ויעילה לכמויות גדולות.
בשיטת הדפוס הדיגיטלי אין כל צורך בהכנה מוקדמת לפני ההדפסה.
המחשב שולח אות למדפסת וההדפסה עוברת ישירות על סוג הנייר, הבד, הזכוכית או הפרספקט שבחר הלקוח.
ההדפסה הדיגיטלית מאפשרת, כאמור, להדפיס על סוגים שונים של משטחים וכן נחשבת חסכונית כשמעוניינים להדפיס מספר קטן של פריטים וכן אם רוצים למתג אותם.

 

על מה חשוב להקפיד בשיווק העסק דרך מוצרי פרסום?

מוצרי פרסום ושיווק מודפסים לעסק מתבססים בעיקר על המראה הוויזואלי של המוצר וצריכים לתפוס את תשומת לבו הראשונית של הלקוח בעזרתם.

 

לכן, חשוב להקפיד על הפרמטרים הבאים:

לשמור על קו עיצובי זהה לכל מוצרי הפרסום של העסק

כשחברה או עסק מתכוונים להשקיע בפרסום, אחד הצעדים הראשונים שעליהם לעשות הוא להחליט מהו הקו העיצובי שיקבעו לעצמם:
צבעים, סוג הכתב, צורת הלוגו וצבעיו, האם יש תמונה או איור המתקשרים לעסק וכו'.
הקו העיצובי הזה ילווה כל מוצר פרסום שהחברה תחליט עליו.

ניסוח סלוגן קליט

סלוגן (דהיינו – משפט קצר וקולע) שיסמל את מהות העסק ואת מטרתו.
בכמה מילים הלקוח צריך להבין היכן טמונה התועלת הייחודית של העסק ומה הוא יכול להעניק לו.

בחירת הלוגו של העסק

לוגו ( דהיינו – ציור שמבטא את משמעות העסק) המעביר באופן ויזואלי את ייחודו של העסק.

תיוג מוצרים

אחת משיטות הפרסום והשיווק שמוכיחות את עצמן היא שיטת תיוג מוצרים, דהיינו: הדפסה של שם החברה, הלוגו שלה או סלוגן המתקשר לחברה או לעסק.
שיטה זו של תיוג מוצרים פועלת על העיקרון של חשיפתם של לקוחות פוטנציאליים לשם העסק בשעה שהם שותים קפה על הבוקר (תיוג ספלים), כותבים במחברת מתויגת או מסתכלים על לוח השנה הנושא את שם העסק.
השארת שם העסק בתודעת הלקוח הינו אמצעי שיווק המחבר את העסק ללקוח ומשפיע על הנעתו לפעולה ובחירתו בעסק הספציפי, בשעה שיצטרך אותו.
השימוש בלוגו המסמל את העסק במוצרי הדפוס הממותגים השונים מעביר בסמל גרפי אחד את האינפורמציה הייחודית של העסק ואת תחומי פעילותו.

מחברות מעוצבות וממותגות

למרות המעבר לעבודה במחשב, עדיין לא נס ליחן של המחברות הוותיקות  שמשמשות כלי עבודה חשוב למגזרים רבים באוכלוסייה בגילאים שונים והן לעובדים ולמנהלים –  על בסיס יומיומי.
אין ספק, כי בעולם הדיגיטלי יש חשיבות רבה לעיצוב והדפסה של מחברת נאה ומושכת לעין.
הדפוס הדיגיטלי מאפשר לבתי הדפוס להדפיס כריכות מעוצבות ויפות למחברות עם צבעים, ציורים, תמונות וכמובן גם עם מיתוג עסקים.
מחברות ממותגות יכולות להינתן גם כמתנה לעובדים בחברה עם שם העסק ממותג עליהן וניתן אף להוסיף על כך משפטים חיוביים ומעוררי מוטיבציה.

פולדרים לאיסוף מסמכים

טוב ונכון יעשו חברות ועסקים אם יאגדו בפולדר ממותג את המסמכים שהם נותנים ללקוחותיהם.
הפולדר משיג שתי מטרות  – גם ניתן לשמור בו את כל המסמכים ו/או הקבלות שניתנו מהחברה וגם הוא משאיר את החברה בתודעת הלקוח בכל פעם שהוא רואה את הפולדר.
חברה המשתמשת בפולדר מעוצב היטב משדרת ללקוח רצינות, איכות ומקצועיות.
ישנם גם פולדרים שבעיצובם מתוכנן מקום לכרטיס ביקור.

 רול אפ

רול אפ הינו שלט פרסומי גבוה ונייד המשמר בעיקר לתערוכות, כנסים, לצד חנויות וכפרסום לדוכן מכירות בקניונים.
ניתן לפתוח ולקפל חזרה את הרול אפ בקלות ובמהירות ולנייד אותו לכל מום שהוא נחוץ בו.
שלטי הרול אפ מודפסים בצבעים על נייר מיוחד מצופה ששומר על איכותו לאורך זמן.

מגנטים

שיטת פרסום נוספת אפקטיבית לעסקים היא הדפסת מגנט הנושא את פרטי החברה. המגנט הינו אמצעי פרסום ושיווק מאד זמין ואפקטיבי. אנשים נוטים לשמור את המגנטים שהם מקבלים ולתלותם על המקרר.
כל פעם שפתחים את המקרר (וזה תמיד הרבה פעמים ביום…) רואים אותו. וכל מה שצריך – זה לקחת את המגנט ולצלצל לעסק.
בשל ההתקדמות הטכנולוגית ניתן להדפיס מגנטים בכל גודל, גוון, צבע וצורה שירצה הלקוח.
המגנט הינו שיטת פרסום כל כך מוצלחת ואפקטיבית, שמומחי השיווק בטוחים שהוא צפוי להמשיך ולהוביל גם בשנים הבאות.

 כרטיסי ביקור

התאמת כרטיס ביקור הנושא את שם העסק וכן הדפסת כרטיסי ביקור אישיים לאנשים בתפקידים שונים בעסק.
כרטיסי הביקור הם תעודת הזהות של העסק ולכן צריך להקפיד על כך שיהיו מודפסים באיכות גבוהה, מעוצבים כהלכה ומכילים בתוכם בתמציתיות אל מהות העסק.