כנסים הם הכוורת הרוחשת של העולם העסקי. זהו המקום שבו הכל קורה, זהו המקום שבו החידושים בכל התחומים מרוכזים, המקום שהמומחים הגדולים בעולם משתפים את התעשייה בחזון העתידי שלהם בתחום, והמקום שבו העתיד הזה נבנה לאופק הקרוב והרחוק.

אם אתה לא שם, אתה פשוט נשאר מאחור. לא משנה אם אתה מנכ"ל, מנהל השיווק או יזם עם רעיון או אמביציה, הכנסים מספקים לך הזדמנויות חד פעמיות לקדם את האג'נדה שלך ולשגשג בתחום העיסוק שלך. כנסים מאפשרים לך הזדמנויות ייחודיות ליצור קשרים חדשים לשותפים עסקיים פוטנציאלים ולחדש קשרים עם מכרים וותיקים. לא בכדי ידועה האמרה שאנשי מכירות יכולים לייצר יותר הזדמנויות עסקיות בשלושה ימי כנס מאשר בחודש של עבודה מהמשרד. לכן הפכו בשנים האחרונות ירידים, כנסים ותערוכות לאחד הכלים החשובים למיתוג ושיווק מוצרים, שירותים וחברות חדשות וותיקות כאחד. תערוכות וכנסים מקצועיים מתקיימים מידי שנה ברחבי העולם. כל חברה המכבדת את עצמה ומעוניינת להישאר בתודעה הבינלאומית או לפתוח אופציה להגדלת קהל הלקוחות לוקחת חלק בתערוכה או כנס בשילוב אמצעים שונים של פרסום ומיתוג להפיכתו לאטרקטיבי.

 

מוצרי הדפסה לכנסים:

בין האמצעים הללו ניתן למצוא מתקני תצוגה שונים- סטנדים לכרטיסי ביקור, חוברות ועלוני מידע, מתקני רול אפ, שלטים, תגי שם ועוד.

 

רול אפ-

מתקני תצוגה המאפשרים הצגת שילוט ומודעות פרסום לגובה. מתקני הרול אפ פופלריים לא רק בתערוכות וכנסים אלא גם בחזית של חנויות, מסעדות וכו'. 

הוא בעל מס' מאפיינים חשובים: נגלל, כשהרול אפ אינו בשימוש הוא נגלל ונסגר לתוך עצמו. ניתן לפתיחה וסגירה תוך שניות. מתקו הרול אפ הינו רב פעמי. ההדפס איכותי ובולט.  להזמנת רול אפ במרכז מומלץ לפנות לבית דפוס במרכז, להזמנת רול אפ בדרום מומלץ לפנות לבית דפוס בדרום ובכך לחסוך זמן יקר ואנרגיות "ביחסים בשלט רחוק" עם בית הדפוס אתו אתם עובדים.

 

סטנד לכרטיסי ביקור-

כרטיסי ביקור מהווים כלי בסיסי חשוב כדי למקסם את פוטנציאל ההצלחה שלך בכנסים. כרטיס ביקור הוא הבסיס לכל קשר עסקי, חברי או ציבורי. ממנו ממנו מתחילים הדברים להתרחש. למרות חידושי הטכנולוגיה הרבים אין לו תחליף ונראה כי אינו עומד לחלוף מן העולם. כרטיס ביקור מכיל מידע רב. לפני הכל הוא ישדר לנו במה בעל העסק מתמחה, נדע כבר אם הוא עונה לצרכינו, כמה הוא מסקרן, אטרקטיבי ועוד. כרטיס ביקור צריך לעורר בכל אחד סוג של רגש ותחושה, ולהעניק ללקוח בדיוק את מה שהוא מחפש. גם בחירת הפונטים שלו משדרים זאת, הגוונים והבחירה של סדר הדברים הכתובים בו.

 

תגי שם לכנס-

אם אתם לפני כנס או תערוכה אתם ודאי מתלבטים בשאלה איזה תגי שם להדפיס לנציגים. אולי עשיתם בעבר, אך כעת אתם מעוניינים להיות עדכניים ולשלוח את נציגי החברה לכנס עם תגי שם שיכבדו את חברתכם. אילו פרטים לכלול בתוך תג השם של הנציג? האם לרשום את שם החברה בתוך תג השם? איך להוסיף את תפקידו של הנציג? האם להדפיס פרטים שונים בתוך תגי השם, בפונטים וצבעים שונים או לשמור על אחידות? אנו בדפוס דימונה נשמח לסייע לכם את תגי השם המתאימים ביותר עבור הנציגים שלכם.