בין אם אתם מנהלים עסק בתחום כזה או אחר, יש לכם כנראה צרכי הדפסה. צרכי ההדפסה משתנים מעסק לעסק, מה שגם יצריך את התאמת המדפסת הנכונה. אם אתם לקראת רכישת מדפסת לעסק, הנה כל הטיפים כיצד לעשות זאת הכי נכון.

שוקלים לרכוש מדפסת הזרקת דיו לעסק? אנחנו מזמינים אתכם לעצור ולחשוב פעמיים. מדפסות הזרקת דיו עשויות להיות אידיאליות עבור צרכי הדפסה ביתיים, אבל פחות עבור עסקים. מדפסת הזרקת דיו אמנם יכולה להדפיס תמונות באיכויות גבוהות, אבל עבור צרכים משרדיים צריך מדפסות מסוגים אחרים. בדרך כלל, מדפסות מסוג של מדפסת לייזר.

כאשר אתם רוכשים מדפסת הזרקת דיו לעסק, יש חשיבות לכמה גורמים מרכזיים, אנחנו מזמינים אותכם לקרוא את המאמר הבא, בו אנו נסקר בהרחבה את מדוע עדיף מדפסות לייזר לעסק שלכם, ואילו מדפסות הכי פופולריות לעסקים, ומה ההבדל בין טונר לבין ראשי דיו למדפסות, קריאה מהנה  ( :

מדפסת לייזר לעסקים – מדוע עדיף?

אם אתם מתלבטים בין מדפסת הזרקת דיו לבין מדפסת לייזר לעסק, הבחירה היא ברורה – לייזר. מדפסת לייזר יכולה לייצר כמויות נרחבות של דפים מודפסים באיכויות סבירות מאוד, מה שמתאים עבור הדפסה של טקסטים בעיקר.

אם כחלק מהצרכים המשרדיים שלכם יש גם את הצורך בהדפסת תמונות מדי פעם, אפשר לרכוש מדפסת הזרקת דיו בנפרד. אופציה נוספת היא, לרכוש מדפסת משולבת. בעוד שהמדפסת המבוססת דיו תצריך ראש דיו מקורי או חלופי, מדפסת הלייזר תצריך טונר. בואו נבין מה ההבדלים בין אלו.

ההבדלים בין טונר לבין ראשי דיו למדפסות

אם אתם מנהלים משרד או עסק וצריכים הדפסות בכמויות נרחבות, בדרך כלל תצטרכו מדפסת לייזר הפועלת באמצעות טונר. בעוד שטונר מכיל בתוכו אבקת דיו, ראש דיו מכיל בתוכו את נוזל הדיו עצמו. ההבדלים ניכרים באיכויות ההדפסה, כאשר מדפסת הזרקת דיו עדיפה עבור הדפסת תמונות.

יש לזכור, מדפסת לייזר לא יכולה לעבוד עם ראש דיו, ומדפסת הזרקת דיו לא יכולה להיות ניזונה מטונר. עבור כל אחד מהמכשירים, יהיה צורך לרכוש את מחסניות הדיו הנכונות. אם יש לכם מדפסת משולבת, בדרך כלל תוכלו לרכוש גם מחסניות משולבות מסוגים שונים.

מדפסת מדבקות לעסקים

את המדפסות הנפוצות בעסקים היא מדפסת הדפסת המדבקות. זוהי מדפסת שלא עובדת על בסיס של ראש דיו או טונר, אלא מחסנית דיו קטנה ונשלפת. מדפסות מדבקות אידיאליות עבור הדפסת מיתוג על מוצרים, הדפסת מבצעים, מחירים ועוד.

מדפסות המדבקות מגיעות במגוון סוגים, כאשר חלקן מיוצרות בגדלים של מחשב כף-יד. במילים אחרות, מדפסת מדבקות ניידת שאפשרי להסתובב איתה ברחבי העסק. כמו כן, יש גם מדפסות מדבקות נייחות אשר מתחברות לחשמל, מדפסות משולבות אלחוטיות ועוד.

דיו מקורי או חלופי למדפסת העסק?

בין אם אתם מעוניינים לרכוש ראש דיו או טונר, תמיד תעלה הסוגייה של ראשי דיו מקוריים לעומת חלופיים (תואמים). בסופו של דבר, איכות ראשי הדיו והטונר תתבטא באיכות ההדפסה. אם הפרויקטים שלכם חשובים לכם והאיכות שלהם גם כן, יהיה כדאי להשקיע בדיו איכותי למדפסת העסק.