בשוק החופשי קיימת תחרות קשה בין העסקים. כל עסק מעוניין לגדול ולהתפתח ולהעלות את אחוזי המכירה שלו על חשבון המתחרים האחרים העומדים מולו.
הדרך הטובה ביותר להצליח בתחרות הקשה הזו היא לבלוט מול המתחרים ולבדל את העסק שלך מולם.
הלקוחות צריכים להיות משוכנעים שהמוצרים או השירותים של העסק שלך טובים ואיכותיים יותר משל כל המתחרים האחרים.
אחת משיטות השיווק המוצלחות היא הדפסת מוצרים ממותגים מסוגים שונים, במינימום השקעה, אבל במקסימום רווח.

מה פירוש המילה "מיתוג"?

המילה מיתוג מורכבת מהמילים: “מותג” ו”תג”.
כלומר: להעניק תג מיוחד לעסק המבדיל אותו מעסקים אחרים ומשירותים שהם נותנים.
המיתוג הוא כמו תעודת הזהות של העסק – קצר, ממוקד ומעביר פרטים הכרחיים והכי חשובים.
במקרה של העסק – לוגו, סלוגן, מוצרים.

מהם מוצרים ממותגים?

מוצרים ממותגים הם כמו מתנות קטנות ושימושיות ללקוחות –  העסק "מתקשר" עם הלקוחות בדרך זו.

אלו יכולים להיות:
– חולצות
הדפסת מגנטים
– מחברות
– כוסות
– כובעים
– מכשירי כתיבה
– שקיות ואריזות ועוד

מהי מטרת המיתוג?

  • לגרום לקהל היעד להכיר את העסק ומוצריו
  • אמצעי להעברת מסרים על העסק והערכים שהוא עובד לפיהם
  • לרכוש קהל יעד נוסף
  • לגרום לרוכשי המוצרים של העסק לחזור ולרכוש עוד פעם
  • מיתוג מוצלח יכול להשפיע לחיוב או לשלילה על תפיסת העסק, דבר שישפיע על המכירות ועל גדילת העסק.
  • עסק המשקיע במיתוג (ולא חייב להיות בהשקעה כספית גבוהה) נתפס בעיני הלקוחות כעסק איכותי ורציני שמבין את יתרונות הפרסום והשיווק ומשקיע בו.

 

הדפסת מגנטים ממותגים

מהם יתרונות המגנטים?

  • מגנטים היא שיטת שיווק מעולה לעסק.
    מחקרים הצביעו על כך, שזוהי השיטה האהובה על הלקוחות מבין כל שיטות הפרסום האחרות.
  • הלקוח תולה את המגנט על המקרר ובשל כך הוא חשוף כל יום וכמה פעמים ביום למגנט. זה מזכיר לו את קיום העסק שלכם.
  • מגנט נשמר לתקופה ארוכה יותר מאשר מוצרים ממותגים אחרים.
  • אם מעצבים מגנט ופלייר או מגנט גדול שהוא בעצם מידע נרחב על העסק (כמו פלייר) ניתן לתלות אותו על דלתות הבתים.
  • כדי לשמר לקוחות חוזרים מומלץ לצרף לאריזת כל קנייה מגנט.
  • ישנם גם כרטיסי ביקור המודפסים על גבי מגנט כדי שייתלו על המקרר ויהיו זמינים כל העת ללקוח.
  • לא לשכוח להדפיס על המגנט את כל הפרטים החשובים של העסק
  • קיימת חשיבות רבה לעצב את המגנט הממותג בצורה ייחודית ומעוררת עניין כדי שיוכל לבלוט מול מגנטים אחרים.

 

הדפסת אריזות ממותגות

  • חישבו על כך, שמה שהלקוח רואה בפעם הראשונה שהוא מביט על המוצר שלכם – זו האריזה שלו.
  • לכן, יש חשיבות רבה לאריזה ולכך שתהיה ממותגת – עם הלוגו, הסלוגן ובצבעים המאפיינים את העסק.
  • ניתן להעביר מסר שיווקי ללקוח דרך המסרים המודפסים על האריזה.
  • במוצר ממותג כגון שקית בד, הלקוח ממשיך ומשתמש גם לאחר מכן בסיטואציות אחרות, וכך יוצא שהעסק שלכם ממשיך ללכת אתו ולהזכיר לו כל הזמן את קיומכם.
    מה שנקרא – "פרסומת מהלכת" החושפת גם אנשים בסביבתו
    (דהיינו – לקוחות פוטנציאליים) למוצרים שלכם ולעצם קיומכם.

 

הדפסת מדבקות ממותגות

  • המדבקות הן כלי שיווקי מעולה וזול למתג את המוצרים .
  • ניתן להדביק את המדבקות על המוצרים, על האריזות, על רכבי החברה וכדו'.
  • כל מוצר שלכם שעליו מודבקת מדבקה או כל כלי רכב המסתובב ברחבי הארץ עם מדבקת הפרסום – הינם זרועות שיווקיות של העסק.

 

שלטים פרסומיים לעסק

  • שילוט לעסק הוא בדרך כלל גדול, בולט וצבעוני ומודיע על העסק ממרחק.
  • לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים רבים רואים את השילוט ומפנימים את העסק ותחום המכירה שלו.
  • שילוט ברור ובולט עוזר למצוא את מיקום העסק
  • ניתן להדפיס את השילוט על סוגים שונים של חומרי גלם, שלכל אחד מחיר אחר – בהתאם ליכולות הכספיות שלכם.

בשוק החופשי קיימת תחרות קשה בין העסקים. כל עסק מעוניין לגדול ולהתפתח ולהעלות את אחוזי המכירה שלו על חשבון המתחרים האחרים העומדים מולו.
הדרך הטובה ביותר להצליח בתחרות הקשה הזו היא לבלוט מול המתחרים ולבדל את העסק שלך מולם.
הלקוחות צריכים להיות משוכנעים שהמוצרים או השירותים של העסק שלך טובים ואיכותיים יותר משל כל המתחרים האחרים.
אחת משיטות השיווק המוצלחות היא הדפסת מוצרים ממותגים מסוגים שונים, במינימום השקעה, אבל במקסימום רווח.

מה פירוש המילה "מיתוג"?

המילה מיתוג מורכבת מהמילים: “מותג” ו”תג”.
כלומר: להעניק תג מיוחד לעסק המבדיל אותו מעסקים אחרים ומשירותים שהם נותנים.
המיתוג הוא כמו תעודת הזהות של העסק – קצר, ממוקד ומעביר פרטים הכרחיים והכי חשובים.
במקרה של העסק – לוגו, סלוגן, מוצרים.

מהם מוצרים ממותגים?

מוצרים ממותגים הם כמו מתנות קטנות ושימושיות ללקוחות –  העסק "מתקשר" עם הלקוחות בדרך זו.

אלו יכולים להיות:
– חולצות
הדפסת מגנטים
– מחברות
– כוסות
– כובעים
– מכשירי כתיבה
– שקיות ואריזות ועוד

מהי מטרת המיתוג?

  • לגרום לקהל היעד להכיר את העסק ומוצריו
  • אמצעי להעברת מסרים על העסק והערכים שהוא עובד לפיהם
  • לרכוש קהל יעד נוסף
  • לגרום לרוכשי המוצרים של העסק לחזור ולרכוש עוד פעם
  • מיתוג מוצלח יכול להשפיע לחיוב או לשלילה על תפיסת העסק, דבר שישפיע על המכירות ועל גדילת העסק.
  • עסק המשקיע במיתוג (ולא חייב להיות בהשקעה כספית גבוהה) נתפס בעיני הלקוחות כעסק איכותי ורציני שמבין את יתרונות הפרסום והשיווק ומשקיע בו.

 

הדפסת מגנטים ממותגים

מהם יתרונות המגנטים?

  • מגנטים היא שיטת שיווק מעולה לעסק.
    מחקרים הצביעו על כך, שזוהי השיטה האהובה על הלקוחות מבין כל שיטות הפרסום האחרות.
  • הלקוח תולה את המגנט על המקרר ובשל כך הוא חשוף כל יום וכמה פעמים ביום למגנט. זה מזכיר לו את קיום העסק שלכם.
  • מגנט נשמר לתקופה ארוכה יותר מאשר מוצרים ממותגים אחרים.
  • אם מעצבים מגנט ופלייר או מגנט גדול שהוא בעצם מידע נרחב על העסק (כמו פלייר) ניתן לתלות אותו על דלתות הבתים.
  • כדי לשמר לקוחות חוזרים מומלץ לצרף לאריזת כל קנייה מגנט.
  • ישנם גם כרטיסי ביקור המודפסים על גבי מגנט כדי שייתלו על המקרר ויהיו זמינים כל העת ללקוח.
  • לא לשכוח להדפיס על המגנט את כל הפרטים החשובים של העסק
  • קיימת חשיבות רבה לעצב את המגנט הממותג בצורה ייחודית ומעוררת עניין כדי שיוכל לבלוט מול מגנטים אחרים.

 

הדפסת אריזות ממותגות

  • חישבו על כך, שמה שהלקוח רואה בפעם הראשונה שהוא מביט על המוצר שלכם – זו האריזה שלו.
  • לכן, יש חשיבות רבה לאריזה ולכך שתהיה ממותגת – עם הלוגו, הסלוגן ובצבעים המאפיינים את העסק.
  • ניתן להעביר מסר שיווקי ללקוח דרך המסרים המודפסים על האריזה.
  • במוצר ממותג כגון שקית בד, הלקוח ממשיך ומשתמש גם לאחר מכן בסיטואציות אחרות, וכך יוצא שהעסק שלכם ממשיך ללכת אתו ולהזכיר לו כל הזמן את קיומכם.
    מה שנקרא – "פרסומת מהלכת" החושפת גם אנשים בסביבתו
    (דהיינו – לקוחות פוטנציאליים) למוצרים שלכם ולעצם קיומכם.

 

הדפסת מדבקות ממותגות

  • המדבקות הן כלי שיווקי מעולה וזול למתג את המוצרים .
  • ניתן להדביק את המדבקות על המוצרים, על האריזות, על רכבי החברה וכדו'.
  • כל מוצר שלכם שעליו מודבקת מדבקה או כל כלי רכב המסתובב ברחבי הארץ עם מדבקת הפרסום – הינם זרועות שיווקיות של העסק.

 

שלטים פרסומיים לעסק

  • שילוט לעסק הוא בדרך כלל גדול, בולט וצבעוני ומודיע על העסק ממרחק.
  • לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים רבים רואים את השילוט ומפנימים את העסק ותחום המכירה שלו.
  • שילוט ברור ובולט עוזר למצוא את מיקום העסק
  • ניתן להדפיס את השילוט על סוגים שונים של חומרי גלם, שלכל אחד מחיר אחר – בהתאם ליכולות הכספיות שלכם.