עיצוב והדפסה של מוצרי דפוס לעסק הינו תהליך פרסומי ושיווקי חשוב ונדרש לכל עסק או חברה, הרוצים להגדיל את מערך המכירות שלהם.
אולם, יש לבחור בקפידה את בית הדפוס שיבצע את עבודת הדפוס ואת הצוות המקצועי שלו, כדי למנוע טעויות נפוצות שפוגעות בשיווק ומכניסות את העסק להוצאות מיותרות.
הצוות המקצועי של דפוס דימונה הכין עבורכם רשימה של עשה ואל תעשה בהדפסת מוצרי דפוס לעסק שלכם.

 

טעויות בעיצוב הדפסת כרטיסי ביקור

  • שימוש בנייר באיכות ירודה, דבר המעורר תחושה של זלזול ובינוניות אצל הלקוח הפוטנציאלי.
  • לא משקיעים בעיצוב כרטיס הביקור, אלא מסתפקים בעיצוב שגרתי ומשעמם. עיצוב כזה לא יעורר אצל הלקוח את הרושם שאתם מעוניינים בו. החברה או העסק לא ייראו בעיניו ייחודיים ומעוררי עניין.
  • לא משקיעים בעיצוב הלוגו ולכן הוא נראה חובבני ואינו עושה את הרושם הנדרש. חשוב להשקיע בבחירת הלוגו משום שהוא עתיד לשרת את העסק לתקופה ארוכה.
  • מדפיסים רק תמונה ללא כל מלל – כרטיס הביקור הוא כלי בעל חשיבות שיווקיות רבה. הוא משמש להעברת מסר מדויק, קליל וקצר על אודות העסק. לכן, יש לשלב מלל יחד עם תמונה כדי לתת אינפורמציה ראשונית מספיקה על העסק.
  • עיצוב כרטיס ביקור בשחור לבן – כרטיס ביקור לא צבעוני אינו מרשים כמו כרטיס ביקור בצבעים.
    בהדפסה של שחור ולבן לא ניתן גם להדפיס את הלוגו של העסק ולקדם כך את פרסומו ושיווקו.
  • כרטיס ביקור שעמוס יותר מידי במידע – יש לכתוב בכרטיס הביקור רק מידע ממוקד מאד ותמציתי על העסק. רק את הפרטים שהכי חשוב לכם להעביר ללקוחותיכם.
  • שוכחים להדפיס פרטי קשר – טלפון, מייל, קישור לאתר האינטרנט וכדו'. כל הפרטים הללו משמעותיים ביותר כדי שהלקוח יוכל ליצור איתכם קשר.
  • עדיפות לעיצוב והדפסה של כרטיס ביקור דו צדדי – כרטיס ביקור שהינו דו צדדי מרשים יותר מכרטיס חד צדדי וגם מאפשר יותר מקום להעברת מסרים.

 

טעויות בעיצוב הדפסת מחברות ממותגות לעסק

  • המחברת הממותגת שניתנת ללקוחות היא שלוחה של העסק ולכן היא צריכה להיות מושקעת ואיכותית.
  • בחירת בית דפוס ברמה גבוהה – חשוב לבחור בית דפוס איכותי ובעל ציוד הדפסה מתקדם, כמו דפוס דימונה, שיכול להדפיס באיכות גבוהה.
  • עיצוב והדפסת כריכת המחברת – מחברת ממותגת לעסק עם כריכה קשה מעבירה מסר איכותי יותר ללקוח מאשר מחברת עם כריכה רכה. ניתן להוסיף לכריכה שכבת למינציה, עם גימור מט או מבריק.
    ככל שכריכת המחברת עמידה וחזקה יותר, כך היא נראית איכותית יותר ואף תחזיק מעמד לאורך זמן.
  • עיצוב המחברת הממותגת – חשוב להשקיע בעיצוב הפנימי של המחברת מבחינת צבעים, שילובי לוגו וסיסמאות פרסום הקשורים לעסק, שילוב מידע על העסק בתוך המחברת ועוד.
  • לא לשכוח למתג את המחברת מבחוץ ומבפנים – מחברת ממותגת היא אמצעי שיווק מעולה לעסק ולכן חשוב להעביר בה את שם העסק, הלוגו שלו באופן בולט ובצבעים הן בעטיפת המחברת והן בדפים הפנימיים.
  • מעבר לחומר הפרסומי על העסק השתול במחברת, אין לשכוח להשאיר מספיק מקום לכתיבה במחברת, שהרי זהו ייעודה…
  • לשקול את גודל המחברת הממותגת בהתאם לשימוש המיועד לה – מחברת קטנה מדי לא תהיה שימושית במידה ורוצים לכתוב בה הרבה.
    מחברת גדולה מעל לגודל הסטנדרטי יכולה להרשים במיוחד בחלוקה בכנסים ואירועים.
  • להקדיש מחשבה לאיכות הדפים ולעוביים – כדי ליצור מראה איכותי ומושקע יש להקדיש מחשבה לנתוני דפי המחברת. נייר נטול עץ עבה או נייר כרומו משובח הן בחירות טובות.
  • אפקטים וגמורים – הטבעות דמויות כסף או זהב, למינציה על הכריכה, למינצית משי או ציפוי לכה.
  • האם כדאי לכם להשקיע במחברת ספירלה? – במחברת ספירלה נוח לכתוב ולפי סקרים זוהי המחברת המועדפת על אנשים רבים.

 

 טעויות בעיצוב הדפסת אריזות ממותגות לעסק

  • לשים לב למיקום הלוגו על האריזה – אריזות ושקיות הם מוצרים תלת ממדיים בעלי נפח. לכן צריך לשקול בתשומת לב היכן למקם את לוגו העסק, כך שלא יידחק למקום שאינו מובלט.
  • לשים לב לבחירת הצבעים – כשמדפיסים על שקיות ועל אריזות שונות הצבע שיוצא בסופו של דבר אחרי ההדפסה תלוי בחומר שעליו מדפיסים, בסוג הצבע ובמכונות ההדפסה שהמפעל משתמש בהן.
    לכן, חשוב להיות מודעים לכך שהצבע שבחרתם עלול לצאת שונה מזה שבחרתם ושכל סוג חומר שעליו מדפיסים יכול לתת בפועל גוון אחר.
    כדי להימנע מכך, יש להתייעץ עם צוות המומחים של בית הדפוס המתמחים בהדפסה על חומרי גלם שונים, שידע להסביר לכם מראש כיצד הצבע ייצא לאחר הדפסה על חומר הגלם שבחרתם.
    כמו כן, יוכל הצוות המקצועי לייעץ לכם כיצד לדייק בחירתכם כדי שתקבלו בסוף את הצבע הרצוי.
  • מומחי ההדפסה של דפוס דימונה ידעו גם לייעץ לכם כיצד יש לחלק את הצבע בהדפסה על חומר הגלם שבחרתם, היכן ניתן לצמצם עלויות צבע והיכן אסור להתפשר – כי אז מוצר האריזה ייראה לא מרשים ולא איכותי. כמו כן הם יכולים לייעץ באיזו שיטת הדפסה ניתן לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

 

הדפסת מוצרי דפוס לעסק – רק אצלנו בדפוס דימונה

דפוס דימונה הינו בית דפוס בעל וותק רב וידע מקצועי נרחב בכל הקשור לעיצוב ולהדפסה של מוצרי דפוס לעסק.
דפוס דימונה משתמש במכונות דפוס מתקדמות בעלות טכנולוגיית הדפסה חדישה, שמדפיסות מוצרים ממותגים לעסק ברמה הגבוהה ביותר.
דפוס דימונה יכול להדפיס עבורכם כל מוצר דפוס שתרצו על כל חומר גלם שתבחרו. הצוות המקצועי של בית הדפוס ייעץ לכם לאורך כל התהליך, ימנע מכם לעשות טעויות או בחירות שגויות ויוודא שמוצרי הדפוס יכבדו את העסק שלכם וישווקו אותו בדרך להצלחה.

עיצוב והדפסה של מוצרי דפוס לעסק הינו תהליך פרסומי ושיווקי חשוב ונדרש לכל עסק או חברה, הרוצים להגדיל את מערך המכירות שלהם.
אולם, יש לבחור בקפידה את בית הדפוס שיבצע את עבודת הדפוס ואת הצוות המקצועי שלו, כדי למנוע טעויות נפוצות שפוגעות בשיווק ומכניסות את העסק להוצאות מיותרות.
הצוות המקצועי של דפוס דימונה הכין עבורכם רשימה של עשה ואל תעשה בהדפסת מוצרי דפוס לעסק שלכם.

 

טעויות בעיצוב הדפסת כרטיסי ביקור

  • שימוש בנייר באיכות ירודה, דבר המעורר תחושה של זלזול ובינוניות אצל הלקוח הפוטנציאלי.
  • לא משקיעים בעיצוב כרטיס הביקור, אלא מסתפקים בעיצוב שגרתי ומשעמם. עיצוב כזה לא יעורר אצל הלקוח את הרושם שאתם מעוניינים בו. החברה או העסק לא ייראו בעיניו ייחודיים ומעוררי עניין.
  • לא משקיעים בעיצוב הלוגו ולכן הוא נראה חובבני ואינו עושה את הרושם הנדרש. חשוב להשקיע בבחירת הלוגו משום שהוא עתיד לשרת את העסק לתקופה ארוכה.
  • מדפיסים רק תמונה ללא כל מלל – כרטיס הביקור הוא כלי בעל חשיבות שיווקיות רבה. הוא משמש להעברת מסר מדויק, קליל וקצר על אודות העסק. לכן, יש לשלב מלל יחד עם תמונה כדי לתת אינפורמציה ראשונית מספיקה על העסק.
  • עיצוב כרטיס ביקור בשחור לבן – כרטיס ביקור לא צבעוני אינו מרשים כמו כרטיס ביקור בצבעים.
    בהדפסה של שחור ולבן לא ניתן גם להדפיס את הלוגו של העסק ולקדם כך את פרסומו ושיווקו.
  • כרטיס ביקור שעמוס יותר מידי במידע – יש לכתוב בכרטיס הביקור רק מידע ממוקד מאד ותמציתי על העסק. רק את הפרטים שהכי חשוב לכם להעביר ללקוחותיכם.
  • שוכחים להדפיס פרטי קשר – טלפון, מייל, קישור לאתר האינטרנט וכדו'. כל הפרטים הללו משמעותיים ביותר כדי שהלקוח יוכל ליצור איתכם קשר.
  • עדיפות לעיצוב והדפסה של כרטיס ביקור דו צדדי – כרטיס ביקור שהינו דו צדדי מרשים יותר מכרטיס חד צדדי וגם מאפשר יותר מקום להעברת מסרים.

 

טעויות בעיצוב הדפסת מחברות ממותגות לעסק

  • המחברת הממותגת שניתנת ללקוחות היא שלוחה של העסק ולכן היא צריכה להיות מושקעת ואיכותית.
  • בחירת בית דפוס ברמה גבוהה – חשוב לבחור בית דפוס איכותי ובעל ציוד הדפסה מתקדם, כמו דפוס דימונה, שיכול להדפיס באיכות גבוהה.
  • עיצוב והדפסת כריכת המחברת – מחברת ממותגת לעסק עם כריכה קשה מעבירה מסר איכותי יותר ללקוח מאשר מחברת עם כריכה רכה. ניתן להוסיף לכריכה שכבת למינציה, עם גימור מט או מבריק.
    ככל שכריכת המחברת עמידה וחזקה יותר, כך היא נראית איכותית יותר ואף תחזיק מעמד לאורך זמן.
  • עיצוב המחברת הממותגת – חשוב להשקיע בעיצוב הפנימי של המחברת מבחינת צבעים, שילובי לוגו וסיסמאות פרסום הקשורים לעסק, שילוב מידע על העסק בתוך המחברת ועוד.
  • לא לשכוח למתג את המחברת מבחוץ ומבפנים – מחברת ממותגת היא אמצעי שיווק מעולה לעסק ולכן חשוב להעביר בה את שם העסק, הלוגו שלו באופן בולט ובצבעים הן בעטיפת המחברת והן בדפים הפנימיים.
  • מעבר לחומר הפרסומי על העסק השתול במחברת, אין לשכוח להשאיר מספיק מקום לכתיבה במחברת, שהרי זהו ייעודה…
  • לשקול את גודל המחברת הממותגת בהתאם לשימוש המיועד לה – מחברת קטנה מדי לא תהיה שימושית במידה ורוצים לכתוב בה הרבה.
    מחברת גדולה מעל לגודל הסטנדרטי יכולה להרשים במיוחד בחלוקה בכנסים ואירועים.
  • להקדיש מחשבה לאיכות הדפים ולעוביים – כדי ליצור מראה איכותי ומושקע יש להקדיש מחשבה לנתוני דפי המחברת. נייר נטול עץ עבה או נייר כרומו משובח הן בחירות טובות.
  • אפקטים וגמורים – הטבעות דמויות כסף או זהב, למינציה על הכריכה, למינצית משי או ציפוי לכה.
  • האם כדאי לכם להשקיע במחברת ספירלה? – במחברת ספירלה נוח לכתוב ולפי סקרים זוהי המחברת המועדפת על אנשים רבים.

 

 טעויות בעיצוב הדפסת אריזות ממותגות לעסק

  • לשים לב למיקום הלוגו על האריזה – אריזות ושקיות הם מוצרים תלת ממדיים בעלי נפח. לכן צריך לשקול בתשומת לב היכן למקם את לוגו העסק, כך שלא יידחק למקום שאינו מובלט.
  • לשים לב לבחירת הצבעים – כשמדפיסים על שקיות ועל אריזות שונות הצבע שיוצא בסופו של דבר אחרי ההדפסה תלוי בחומר שעליו מדפיסים, בסוג הצבע ובמכונות ההדפסה שהמפעל משתמש בהן.
    לכן, חשוב להיות מודעים לכך שהצבע שבחרתם עלול לצאת שונה מזה שבחרתם ושכל סוג חומר שעליו מדפיסים יכול לתת בפועל גוון אחר.
    כדי להימנע מכך, יש להתייעץ עם צוות המומחים של בית הדפוס המתמחים בהדפסה על חומרי גלם שונים, שידע להסביר לכם מראש כיצד הצבע ייצא לאחר הדפסה על חומר הגלם שבחרתם.
    כמו כן, יוכל הצוות המקצועי לייעץ לכם כיצד לדייק בחירתכם כדי שתקבלו בסוף את הצבע הרצוי.
  • מומחי ההדפסה של דפוס דימונה ידעו גם לייעץ לכם כיצד יש לחלק את הצבע בהדפסה על חומר הגלם שבחרתם, היכן ניתן לצמצם עלויות צבע והיכן אסור להתפשר – כי אז מוצר האריזה ייראה לא מרשים ולא איכותי. כמו כן הם יכולים לייעץ באיזו שיטת הדפסה ניתן לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

 

הדפסת מוצרי דפוס לעסק – רק אצלנו בדפוס דימונה

דפוס דימונה הינו בית דפוס בעל וותק רב וידע מקצועי נרחב בכל הקשור לעיצוב ולהדפסה של מוצרי דפוס לעסק.
דפוס דימונה משתמש במכונות דפוס מתקדמות בעלות טכנולוגיית הדפסה חדישה, שמדפיסות מוצרים ממותגים לעסק ברמה הגבוהה ביותר.
דפוס דימונה יכול להדפיס עבורכם כל מוצר דפוס שתרצו על כל חומר גלם שתבחרו. הצוות המקצועי של בית הדפוס ייעץ לכם לאורך כל התהליך, ימנע מכם לעשות טעויות או בחירות שגויות ויוודא שמוצרי הדפוס יכבדו את העסק שלכם וישווקו אותו בדרך להצלחה.