האם חישבתם מהם עלויות ההדפסה השנתיות בארגונכם? עסקים בארץ וברחבי העולם מחפשים ללא הרף דרכים חדשות לחסוך ולצמצם בעלויות. חיסכון והורדת עלויות מבטיחים תחרות יעילה יותר, הגדלה של הרווחים ושיפור של יעילות העובדים. כיום ניתן להשתמש בפתרונות חסכוניים מבלי לפגוע בתפוקה ובביצועים של העסק.

כל בר דעת יודע כי הבזבוז הקטן הוא הגורם להוצאות הגדולות ביותר- כמו בצינור מים דליפה קטנה גורמת לבזבוז רב וקבוע. אז מה קורה בחברות וארגונים גדולים- להיכן זולג הכסף שלהם?
ההוצאות הגדולות ידועות ומחושבות היטב, אך האם ההוצאות הקטנות גם נלקחות בחשבון ומשוקללות? אחת מההוצאות הללו אשר נראית זניחה וכמעט איננו מייחסים לה חשיבות ביומיום, היא אחת ההוצאות הגדולות בכל ארגון- ההדפסות.

הפתרון הוא למצוא דרך להדפיס באותה איכות ונוחות ועדיין לחסוך, אז איך עושים זאת?
אספנו עבורכם מספר עצות:

 

חיסכון בדיו:

הדיו הוא עדיין אחד מן המקורות העיקריים לרווח עבור היצרניות. גם אם רכשתם מדפסת חסכונית בדיו עדיין כדאי לבצע מספר פעולות לחיסכון אופטימלי. 

-הדפיסו בשחור לבן, ראש דיו צבעוני מתבזבז מהר המעיטו את השימוש בו ככל האפשר.

-הגדירו כי ההדפסה תתבצע על מצב חיסכון- כלומר במצב מעט יותר בהיר וחסכוני בדיו.

-בדקו את תוכן העמוד לפני ההדפסה- ודאו כי אין שגיאות כתיב או טעויות אחרות והמנעו מהדפסות מיותרות. 

 

אימוץ הרגלי חיסכון בתוך המשרד:

עודדו את העובדים לאמץ הרגלי חיסכון. אפשר לעשות זאת באמצעים פשוטים כמו הדפסה דו צדדית, ושימוש בנייר טיוטא כנייר להדפסה.

 

חיסכון בבחירת ורכישת נייר להדפסה:

אתם כבר יודעים שהוצאות עבור נייר להדפסה וצילום מהווה חלק נכבד מתקציב הציוד המשרדי וכל הוזלה משמעותית בהחלט. אל תתפשרו על איכות הנייר אך בהחלט אין צורך בנייר ממותג. רכישה בכמות מרוכזת תוזיל את המחיר באופן משמעותי.

 

ניהול אספקה:

גורם נוסף המשפיע על עלויות ההדפסה הוא נושא האספקה. מדפסת כידוע דורשת חומרים מתכלים והזמנתם של חומרים אלה לא תמיד נעשית באופן חסכוני. במשרדים רבים מתבצעת ההזמנה באופן שגרתי וקבוע ע"י אותו ספק ללא בדיקה של עלויות או משא ומתן על המחיר. בדיקה קצרה תעלה כי קיימים ספקים אחרים המציעים את אותם המוצרים במחיר זול בהרבה. לכן מומלץ לבצע בדיקה תקופתית של עלויות החומרים בהם אתם משתמשים במשרד.

 

בית דפוס מקצועי:

נסו לחשב מהי כמות ההדפסות שלכם בארגון וקחו בחשבון שיש שירותים שבית הדפוס נותן לכם שאותם אתם לא יכולים לבצע באופן עצמאי. באמצעות הטכנולוגיה והדפוס המודרני אנו יכולים להדפיס כיום מיני מוצרים החל מכרטיס ביקור מעוצב ועד מעטפות ועוד. הדפוס המודרני מאפשר הדפסה בגדלים שונים ועל חומרים שונים. ובחישוב הכולל המחיר להוצאת ההדפסות לבית דפוס מקצועי אטרקטיבי ומשתלם יותר מהדפסות במשרד.