כעסקים, יש לכם הזדמנות אחת לעשות רושם ראשוני טוב, ואחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי שילוט איכותי.

תהליך העיצוב של שלט חיצוני עשוי להיות מעט מורכב. כל שלט שתבחרו צריך לתקשר בצורה יעילה ומהירה עם המהות של המותג ולהעביר אותה הלאה, כאשר השלט הנכון במיקום הנכון יכול למשוך שיתופי פעולה ולקוחות חדשים, לעזור לגבש את זהות המותג ולספק יותר בהירות ללקוחות ולעובדים. זאת כמובן אם תשתמשו בטיפים הבאים.

עיצוב וסגנון

השלב הראשון בבחירת שילוט חיצוני לעסק הוא להחליט מה יהיה סוג השלט המתאים למיקום הייעודי. בהתאם לאופיו של המותג תוכלו לבחור את סוג השלט הרצוי ועיצובו. ישנם המון סוגים של שלטים לעסקים, בגדלים ועיצובים שונים ועליכם לבחור בהתאם לעיצוב שהכי מדבר אליכם. למשל אם אתם מנהלים עסק צעיר ורענן תוכלו להרשות לעצמכם לבחור בפתרון שילוט יצירתי ומיוחד. לעומת זאת אם העסק שלכם מעט יותר פורמלי וצריך לשדר מקצועיות, יהיה עליכם לבחור בשילוט שיתאים לתדמית.

חומרים

לאחר שבחרתם את הסגנון הגיע הזמן לשקול אילו חומרי גלם יתאימו לצרכים שלכם ויתנו את המענה הטוב ביותר. יש המון חומרי גלם שמתאימים לשלטים כמו עץ, מתכת, פלסטיק, זכוכית ועוד ועליכם לבחור בחומר שישפיע בצורה החזותית באופן הטוב ביותר, מבלי להתפשר על עמידות ואיכות. קחו בחשבון שחומרי גלם שונים משדרים אסתטיקה שונה ולכן עליכם לבחור את החומרים שיצרו את הרושם הרצוי. אם אתם רוצים לבלוט אול כדאי שתבחרו בחומרים פחות שגרתיים.

התקנה

התקנה היא חלק בלתי נפרד מכל פתרון שילוט ועליכם לוודא שההתקנה תהיה כמה שיותר פשוטה ושהשלט יחזיק מעמד לאורך שנים. כדאי לעבוד עם מומחים להתקנה, שיודעים איזו שיטה מתאימה לכל חומר גלם ולדרישות החוק והבטיחות. כל מבנה הוא שונה ודורש שימוש בטכניקות התקנה שונות, התקנה איכותית תבטיח שהשלט יהיה כמה שיותר מאובטח, ולא פחות חשוב – שיראה טוב וימוקם במקום הנכון מבחינה ויזואלית. התקנה שלא בוצעה בצורה נכונה יכולה לפגוע במיתוג ובנראות של העסק, לכן חשוב להקפיד על כך.

בחירת החברה הנכונה

בשורה התחתונה, שלטים איכותיים לעסקים משרתים את העסק מהמון בחינות והיבטים, ויכולים להשפיע המון על המיתוג ועל הרושם של הלקוחות והעובדים. מה שנפלא כיום הוא שאתם יכולים לבחור מקום שמספק לכם פלטפורמה לעיצוב שלטים, ללא תיווך, כך שאתם תהיו אחראיים על העיצוב ועל התאמת השלט למיתוג, כי בסופו של יום, אף אחד לא מכיר את העסק שלכם כמותכם!