מיתוג הפך להיות שם דבר בעולמנו. כל דבר נעשה בחשיבה על מיתוג, בין אם בחירת בגדים, עיצוב כרטיס ביקור, יצירת פרסומת או עיצוב המשרד. אם בעבר מיתוג היה מונח ששגור בעיקר בקרב פרסומאים ואנשי יחסי ציבור, הרי שכיום גם אנשים פרטיים או בעלי עסקים מבינים את החשיבות של מיתוג העסק, החברה או הם עצמם. מיתוג, כלשונו מזכיר את המילה מותג וממנה הוא אכן שאוב. המשמעות של מיתוג היא הענקת מראה אחיד שבו נעשה שימוש באותה שפה עיצובית, צבעוניות וסגנון כדי לאפיין או לזהות מוצר, אדם, עסק וכדומה.

למה חשוב למתג את המשרד?

מתוך כך ניתן להצביע על יתרונות בולטים של מיתוג המשרד: ראשית המראה האחיד מסייע ללקוחות להתמצא בחלל המשרדי- בעיקר אם הוא משתרע על שטחים נרחבים. שנית, חווית המבקר במשרד ממותג תהיה טובה יותר ולבסוף, חווית העובדים במשרד מעוצב וממותג היא מיטבית ומגבירה את המעורבות שלהם במקום העבודה. ניסחנו עבורכם כמה כללים חיוניים ליצירת משרד מעוצב על ידי ריהוט משרדי, שלטים ועוד.

סטנדרטיזציה- מה זה ולמה זה טוב?

הכנסת המותג לתוך המשרד על ידי שימוש בשלטים, צבעי הריהוט המשרדי ועוד מייצרת תחושת אחידות ומחזקת את מיתוג המשרד. באותה נשימה העיצוב של המשרד, בין אם ריהוט משרדי ובין אם הצבעוניות, התאורה והקומפוזיציה של כל אלה, יכולים וצריכים לשרת את המיתוג ולהשתלב בו. מיתוג יכול לסייע גם ביצירת אחידות בין משרדים של אותה חברה שנמצאים במבנים אחרים בעלי מאפיינים שונים. בחירת ריהוט משרד דומה, צבעוניות זהה, תאורה תואמת- כל אלו יסייעו למתג את המשרד.

הגברת האמינות וחווית השהות במשרד על ידי שילוט חיצוני ופנימי

שילוט ממותג מחוץ למשרד מגביר את אמינות המותג, משדר עוצמה ומזמין לקוחות להתרשם מהמותג שלכם. שילוט כזה צריך להיות מעוצב בדגש על גרפיקה, צבעוניות, גודל מתאים ומראה מזמין. באותה נשימה, מעבר למראה חשוב שהשילוט בפנים ובחוץ יהיה פונקציונלי ויסייע ללקוח בחוויית ההתמצאות במשרדים של החברה.

מעורבות העובשים במיתוג המשרד

כאמור מיתוג נכון מגביר את מעורבות העובדים ומעורבות עורבים מגבירה את יעילות המותג. מכאן שבדרך למיתוג המשרד חשוב לערב את העובדים כדי ליצור אצלם תחושת גאווה. בהלימה לכך, מיתוג נכון מייצר גם אצל עוברי אורח תחושת מוכרות בנוף, ככה שכאשר לקוח פלוני יזדקק לשירות שמעניקה החברה הממותגת ייזכרו בה מידית. אותה סטנדרטיזציה שנוצרת גם מייצרת תחושת 'בית' ללקוח שנכנס לראשונה למשרדי החברה וכמובן גם ללקוחות ותיקים ולעובדים.

תכנית מיתוג חיצונית טובה יכולה לשמש אתכם במיתוג המשרד. זה אומר בחירת ריהוט משרדי תואם, צבעוניות שמתכתבת ותואמת את המיתוג החיצוני, שימוש בגרפיקה דומה או בחירת אלמנטים זהים.

מיתוג הוא עבודה של אנשי מקצוע והוא דורש עקביות, חשיבה, יצירתיות, התמדה וראייה קדימה של העסק או האדם. כדי למתג אדם או חברה יש להכיר אותה על בוריה ולהבין מהן התכניות הלאה וכיצד מאופיינת העשייה בהווה. מיתוג לא נגמר בבחירת ריהוט אלא הוא ממשיך כל הזמן היות שיש לנהלו ולתחזק אותו וכמובן לשנות אותו לפי רוח הזמן.

מיתוג הפך להיות שם דבר בעולמנו. כל דבר נעשה בחשיבה על מיתוג, בין אם בחירת בגדים, עיצוב כרטיס ביקור, יצירת פרסומת או עיצוב המשרד. אם בעבר מיתוג היה מונח ששגור בעיקר בקרב פרסומאים ואנשי יחסי ציבור, הרי שכיום גם אנשים פרטיים או בעלי עסקים מבינים את החשיבות של מיתוג העסק, החברה או הם עצמם. מיתוג, כלשונו מזכיר את המילה מותג וממנה הוא אכן שאוב. המשמעות של מיתוג היא הענקת מראה אחיד שבו נעשה שימוש באותה שפה עיצובית, צבעוניות וסגנון כדי לאפיין או לזהות מוצר, אדם, עסק וכדומה.

למה חשוב למתג את המשרד?

מתוך כך ניתן להצביע על יתרונות בולטים של מיתוג המשרד: ראשית המראה האחיד מסייע ללקוחות להתמצא בחלל המשרדי- בעיקר אם הוא משתרע על שטחים נרחבים. שנית, חווית המבקר במשרד ממותג תהיה טובה יותר ולבסוף, חווית העובדים במשרד מעוצב וממותג היא מיטבית ומגבירה את המעורבות שלהם במקום העבודה. ניסחנו עבורכם כמה כללים חיוניים ליצירת משרד מעוצב על ידי ריהוט משרדי, שלטים ועוד.

סטנדרטיזציה- מה זה ולמה זה טוב?

הכנסת המותג לתוך המשרד על ידי שימוש בשלטים, צבעי הריהוט המשרדי ועוד מייצרת תחושת אחידות ומחזקת את מיתוג המשרד. באותה נשימה העיצוב של המשרד, בין אם ריהוט משרדי ובין אם הצבעוניות, התאורה והקומפוזיציה של כל אלה, יכולים וצריכים לשרת את המיתוג ולהשתלב בו. מיתוג יכול לסייע גם ביצירת אחידות בין משרדים של אותה חברה שנמצאים במבנים אחרים בעלי מאפיינים שונים. בחירת ריהוט משרד דומה, צבעוניות זהה, תאורה תואמת- כל אלו יסייעו למתג את המשרד.

הגברת האמינות וחווית השהות במשרד על ידי שילוט חיצוני ופנימי

שילוט ממותג מחוץ למשרד מגביר את אמינות המותג, משדר עוצמה ומזמין לקוחות להתרשם מהמותג שלכם. שילוט כזה צריך להיות מעוצב בדגש על גרפיקה, צבעוניות, גודל מתאים ומראה מזמין. באותה נשימה, מעבר למראה חשוב שהשילוט בפנים ובחוץ יהיה פונקציונלי ויסייע ללקוח בחוויית ההתמצאות במשרדים של החברה.

מעורבות העובשים במיתוג המשרד

כאמור מיתוג נכון מגביר את מעורבות העובדים ומעורבות עורבים מגבירה את יעילות המותג. מכאן שבדרך למיתוג המשרד חשוב לערב את העובדים כדי ליצור אצלם תחושת גאווה. בהלימה לכך, מיתוג נכון מייצר גם אצל עוברי אורח תחושת מוכרות בנוף, ככה שכאשר לקוח פלוני יזדקק לשירות שמעניקה החברה הממותגת ייזכרו בה מידית. אותה סטנדרטיזציה שנוצרת גם מייצרת תחושת 'בית' ללקוח שנכנס לראשונה למשרדי החברה וכמובן גם ללקוחות ותיקים ולעובדים.

תכנית מיתוג חיצונית טובה יכולה לשמש אתכם במיתוג המשרד. זה אומר בחירת ריהוט משרדי תואם, צבעוניות שמתכתבת ותואמת את המיתוג החיצוני, שימוש בגרפיקה דומה או בחירת אלמנטים זהים.

מיתוג הוא עבודה של אנשי מקצוע והוא דורש עקביות, חשיבה, יצירתיות, התמדה וראייה קדימה של העסק או האדם. כדי למתג אדם או חברה יש להכיר אותה על בוריה ולהבין מהן התכניות הלאה וכיצד מאופיינת העשייה בהווה. מיתוג לא נגמר בבחירת ריהוט אלא הוא ממשיך כל הזמן היות שיש לנהלו ולתחזק אותו וכמובן לשנות אותו לפי רוח הזמן.