הדפסת רול אפ

הדפסת רולאפ – דרך אפקטיבית להגדלת נראות העסק

הדפסת רולאפ בדפוס דימונה אנו בעלי ניסיון רב בתכנון רול אפ, עיצובו וייצורו האיכותי ברמה הגבוהה ביותר. אנו מודעים לחשיבות הגדולה של העיצוב וההדפסה בהשגת מטרתו השיווקית של הרול אפ. נשמח לעמוד לשירותכם בייצור רול אפ איכותי ומקצועי שימשוך את העין ואת תשומת הלב אל העסק שלכם כך שיתבלט מול המתחרים.

בעידן הדיגיטלי של היום אנו רגילים לצפות בפרסומות המופיעות על המסך שניות ספורות ומיד מוחלפות באחרות, עוד לפני שהצלחנו להבין על מה בדיוק מדובר או להתעמק במסר השיווקי. לעומתן, קיימת  חשיבות רבה למוצרים מודפסים – כדוגמת הרול אפ – המיועדים לשיווק ופרסום עסקים. הרול אפ ניצב גבוה ובולט בשטח, כשכל אדם העובר לצידו מבחין בו ויכול להתעכב, לקרוא את תוכנו ולהיות מודע לשירותיו ולמוצריו.

 מהו רול אפ?

רול אפ הוא שיטת פרסום יעילה ומקובלת לכנסים, דוכנים, תערוכות, קניונים, כנסים ועוד. הוא נחשב כאמצעי פרסומי יעיל ואיכותי המושך תשומת לב ומשדר איכות ואמינות מקצועית נוכחות הרול אפ במקום ציבורי הומה אדם תעזור רבות למיקום העסק בתודעת הצרכנים ולשימושו ככלי מכירות ופרסום שאי אפשר להתעלם ממנו.

רול אפ הינו פוסטר מעוצב התלוי על מתקן תצוגה גבוה של כשני מטרים שעליו מודפסים בצורה מושכת חומרים פרסומיים ושיווקיים של העסק. הוא מורכב בתוך בסיס אלומיניום, כך שניתן לפתוח אותו ולהעמיד בכל מקום שנדרש. לאחר השימוש ניתן לקפלו לגודל קומפקטי ולנייד אותו בתיק נשיאה נוח לשימוש. כך, שהוא משמש כאמצעי פרסומי נייד המועבר בקלות ובמהירות ממקום למקום לפי הצורך.

 

 הדפסת רולאפים – יתרונות פרסומיים 

במה להעברת מסר פרסומי ולקידום מכירות – לרול אפ נוכחות צבעונית ובולטת שבעזרתו ניתן לשווק את העסק ולהדגיש את יתרונותיו וייחודיותו. מטרתו היא לקחת את תדמית העסק כמה צעדים קדימה ולהציגה לקהל הלקוחות הפוטנציאלי בצורה ברורה ובולטת.

קידום העסק במגוון נושאים – בכל שלב בו נמצא העסק, הרול אפ יכול להאיץ את שיווקו וחשיפתו לקהל הרחב. הרול אפ יכול לקדם את העסק במגוון נושאים, כגון: השקת מוצר חדש, קידום מוצר שהושק, שיווק מבצעי העסק או פרסום של עסק חדש שנפתח.

ביטוי ייחודיות העסק בתמונות – ללא הרבה מילים, בלי הרבה הסברים, אך עם לוגו מדויק, תמונות שנבחרות בקפידה ושימוש בסמלים המייצגים את העסק – ניתן להעביר את ייחודיות העסק בקלות ובצורה המושכת את העין.

מעניק יתרון על המתחרים בתערוכות ובכנסים – הרול אפ מגביר את החשיפה של העסק ומעביר עליו מידע למרחוק. הוא מושך לקוחות פוטנציאליים להגיע לאנשי השיווק של העסק בדוכן ולקבל עוד מידע  וכן מעורר סקרנות ואינטראקציה עם הקהל.

אין צורך לדאוג למיקום הדוכן – בכל מקום בו תתבקשו להציב את הדוכן שלכם, הרול אפ יאפשר תצוגה אפקטיבית של מסרים פרסומיים. אין צורך להיות קרובים לקיר כדי לתלות עליו חומר פרסומי או להשתמש באמצעי תלייה שונים.

 איך למקסם את השימוש ברול אפ? – טיפים חשובים לתכנון הדפסת רול אפ

  • העברת מסר מילולי וויזואלי תמציתי, משכנע וברור ככל האפשר שייצג את העקרונות השיווקיים של העסק ויתכתב עם מוצרי הפרסום האחרים שלו. המסר צריך לתקשר עם הלקוח בשפה וברוח של העסק.
  • מיקום הלוגו בחלק העליון של הרול אפ כדי להבליט קודם כל את שמו.  אנשים נוטים להביט קודם כל אל ראש הרול אפ ולכן מתחת ללוגו הבולט יש למקם גם את המסר העיקרי של העסק – בגובה העיניים של אדם ממוצע.
  • לכתוב את המידע מלמעלה למטה ומימין לשמאל ולא לנסות להתחכם, כדי להבטיח שהמסר ייקרא בקלות ויובן היטב
  •  להקפיד על צבעוניות במידה – שילוב נכון של צבעים עוזר להבליט את הרול אפ בתערוכות או בכנסים מול רול אפים של עסקים מתחרים. חשוב לבדוק שהצבעים משתלבים היטב יחד ומשדרים את המסר שאתם מעוניינים להעביר. כמובן שצבעי הרול אפ צריכים להתאים ללוגו העסק ולצבעים של מוצרי הפרסום האחרים שלו.
  • הקפדה על שילוב תמונות באיכות גבוהה – אם מעוניינים לשלב תמונות ברול אפ חשוב להשתמש בתמונות איכותיות בעלות רזולוציה טובה, גם אם יש צורך לשם כך לשכור צלם מקצועי.
  • כתיבה שיווקית קולעת וממוקדת – כותרת גדולה ומסקרנת שתגרום לאנשים לעצור ולקרוא מהו המוצר או השירות המפורסם.                  שימוש בשפה תמציתית ומובנת ולא בשפה טכנית מורכבת ומלאת ביטויים מקצועיים שאינם מובנים לקהל הרחב. פנייה ישירה ללקוח בגובה העיניים ומשפט מניע לפעולה בתחתית הרול אפ, כגון: "הרשמו עכשיו” או “חייגו למספר…”
  • בחרו בפשטות ולא בעומס – הן המסר המילולי והן המסר הגרפי צריכים להיות פשוטים ולא עמוסים, נוחים לקריאה ומאורגנים היטב כדי להקל על הקוראים.
  • הדפסה דו צדדית – במקומות בהם צפויה כמות גדולה של אנשים מומלץ להדפיס רול אפ דו צדדי כדי שהפרסום ייראה ב-360 מעלות ויותר אנשים יוכלו להיחשף אליו.

 

 שלבים בתכנון הדפסת רול אפ

שלב ראשון – לקבוע את תפקיד הרול אפ – חשוב לתכנן את הרול אפ בהתאם לתפקיד שהוא אמור לשמש בכנס, בתערוכה או במיקומו בקניון. האם הוא מיועד לשווק את העסק באופן כללי? לשווק מבצע מסוים? להשיק מוצר חדש?

שלב שני – עיצוב גרפי – לאחר הבהרת תפקיד הרול אפ הספציפי שאתם מעוניינים ליצר, יש לתכנן את העיצוב הגרפי שלו בסיעור מוחות יחד עם המעצבים והגרפיקאים של בית הדפוס.

 שלב שלישי – הדפסה – לאחר קבלת החלטה על המסרים החזותיים והמילוליים שיופיעו ברול אפ – מגיע השלב האחרון של ההדפסה.                                              יש להדפיס את הרול אפ מחומרי גלם איכותיים בהדפסה דיגיטלית היוצרת איכות תמונה גבוהה ביותר ומצופה בלמינציה.