ככל שהשנים עוברות, כך עולם העסקים הופך עוד יותר תחרותי ונראה שיש הרבה חברות בהמון תחומים המציעות ללקוחות שירותים או מוצרים זהים ועל כן התחרות עוד יותר גדולה. אז איך בכל זאת אפשר לייצר הצלחה עסקית בעולם תחרותי כזה? ניתן לעשות זאת באמצעות שימוש במיתוג עסקי נכון ואפקטיבי.

אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה ולגלות כיצד אפשר לייצר מיתוג עסקי מוצלח.
מוכנים? אנחנו מתחילים!

לבחור את הלוגו ואת צבעי החברה

לכל חברה, צריך להיות לוגו שייצג אותה. הלוגו מוטבע על כל דבר שקשור לחברה. לדוגמה, אפשר למצוא אותו על מכתבים, על מוצרים מוגמרים ועוד. על כן, יש חשיבות גדולה לכל הנושא של עיצוב הלוגו. לפני שאתם נכנסים לתהליך של עיצוב לוגו, מומלץ ליישם את הכללים הבאים: פרטי הלוגו צריכים להיות מובנים וברורים, הלוגו צריך לכלול את שם החברה וגם את הסלוגן שלה, צבעי הלוגו יהיו בעלי משמעות ובהתאם למסר שהחברה רוצה להעביר. לדוגמה, אם מדובר על הצבע הירוק,  הרי שהוא משדר תחושה נעימה ורגועה וניתן לחבר אותו לכל מה שקשור לאיכות הסביבה ואם מדובר על הצבע השחור, מדובר על צבע שמתקשר ליוקרה ומסתורין.

מיתוג עסקי מוצלח ממשיך עם מוצרים משלימים

יש להזמין חומרי פרסום ומיתוג ועליהם להטביע את המיתוג העסקי. כיום, יש מגוון גדול של מוצרים בהם, עטים, ניירות מכתבים, כרטיסי ביקור, פליירים ועוד. כל המוצרים הללו משמשים את העסק וכמו כן ניתן גם לחלק אותם כמתנות ללקוחות. על כן, יש לבחור חבילת מוצרים רחבה.

מיתוג המשרד ומיתוג רכבי החברה

תסכימו איתנו שהמראה של המשרד ובכלל של רכבי החברה, הוא הפנים של העסק שלכם. אין ספק שיש להם תפקיד מרכזי בכל הקשור לרושם שנוצר על הלקוחות (הכוונה היא לרושם הראשוני), העובדים וכמובן השותפים העסקיים. אפשר להשתמש במוצרי מתאימים כמו סטיקרים ותמונות מעוצבות. את כל אלה אפשר להדפיס בבית הדפוס בהתאם למידות הנדרשות.

נוכחות בזירה הדיגיטלית

עסק שאין לו נוכחות דיגיטלית, הרי שהוא כמו לא קיים. לעסק צריך להיות אתר אינטרנט ודף פייסבוק עסקי. כמובן יש לוודא שהשפה העיצובית שלהם תהיה בקנה אחד עם המיתוג העסקי שנקבע. כך למשל, הלוגו של העסק יופיע במקום בולט באתר וצבעי האתר יהיו בהתאם לצבעי הלוגו. כמו כן, הלוגו גם יופיע בכל התכנים הדיגיטליים של העסק כלומר בחתימות שיש בהודעות מייל, בהצעות מחיר, בחשבוניות ועוד.

מיתוג עסקי בכנסים ותערוכות

חושב מאוד להבליט את המיתוג העסקי, כאשר משתתפים בכנסים ותערוכות. ניתן לעשות זאת באמצעות שימוש ברולאפים, סטנד פופ-אפים ועוד. כל אלה יכללו את הלוגו של החברה ויהיו מעוצבים בהתאם לצבעי הלוגו. כמו כן, אפשר גם לחלק למשתתפים מוצרי פרסום כמו, כובעים, חולצות עטים, מחברות וכו'. ניתן להגיע לבית הדפוס ולהדפיס ישירות על המוצרים המבוקשים.

שילוט לעסק

יש להשלים את תהליך המיתוג העסקי גם באמצעות שילוט מתאים. כיום, יש מגוון מוצרי שילוט פנים וחוץ. על השילוט הנבחר, יופיע גם הלוגו וכמו כן הוא יהיה מעוצב כמו צבעי הלוגו של העסק.