הצלחתו של כל עסק קטן כגדול תלויה במידה רבה בלקוחות הרוכשים את המוצרים או את השירותים של העסק, ויוצרים זרם הכנסות, ומכאן החשיבות העליונה של השיווק ופרסום.

 יש לכם עסק חדש או פעיל ואתם רוצים להגדיל את מעגל הלקוחות ללקוחות? בלי עבודה קשה, מאומצת, לעתים אף סיזיפית, להשגת לקוחות חדשים, לא תוכלו לצמוח אל מעבר לרף מסוים. הלקוח הוא הכוח המניע את העסק, ואופן השגתו יותר מכך ושימורו הוא אחד האתגרים המרכזיים שכל בעל עסק מתמודד עמו. הגישה השיווקית כיום מבוססת על 'מיקוד בלקוח', משמע התאמת הפעילות למתן מענה לצרכים של הלקוחות. על כל עסק לצאת לדרך עם תוכנית שיווק ברורה, ולענות על השאלות: מה מטרת פעילות השיווק? אל מי פונים בשיווק? מה צרכי הלקוחות? ובאילו אמצעים פונים?

בחרנו עבורכם מספר דרכים שיווקיות ויעילות להשגת לקוחות, חלקן חינמיות, חלקן כרוכות בתשלום.

שיווק מפה לאוזן: פרסום מפה לאוזן הוא אמצעי הפרסום הקדום והבסיסי ביותר. לכל עסק יש חוג לקוחות נאמנים וחוזרים. אכפת להם מהעסק והם רוצים לראות אותו מתקדם ומצליח. הלקוחות הללו הם נכס לעסק, כלי שיווקי חשוב ביותר. הם בטוח מספרים וממליצים עליכם למכריהם גם בלי שבקשתם מהם. אם בעבר לקוח מרוצה היה משתף בחוויה חיובית שקיבל בבית עסק חבר או שניים שפגש במקרה ברחוב והתהליך של פרסום מפה לאוזן הסתיים די מהר. כיום הרשתות החברתיות הרחיבו את המעגלים החברתיים של כולנו פי כמה וכמה ובלחיצת כפתור כל אחד מאיתנו יכול לשתף אלפי חברים ומכרים בחוויה ובהמלצה על בית העסק ובכך לחשוף אותו לאלפי לקוחות פוטנציאליים חדשים.

הדפסה על מגנטים: אם בעבר חשבנו שמגנטים הם כלי פרסומי לחברות קטנות ואנונימיות כדוגמת שירותי אינסטלציה ופיצריות שכונתיות, היום אנו מודעים ליתרונות השיווקיים שלהם גם עבור חברות גדולות ומבוססות. השיטה פונה גם ללקוחות קיימים שנרצה לשמר וגם מסייעת להבאת לקוחות חדשים, ע"י חלוקת מגנטים מדלת לדלת או הוספת מגנטים לכל משלוח אותו אתם עושים, לכל קבלה, או לכל הזמנה שאתם נותנים. המגנט משמש כתזכורת תמידית עבור הלקוח ומקל עליו ליצור קשר עם העסק במקרה של שאלה או בעיה, וכן לפנות לעסק כאשר יש צורך ברכישה או חידוש מלאי וכו'.

הפקת כנס מקצועי: דרך נוספת לחשוף את העסק שלכם היא באמצעות הפקת כנס מקצועי בעלות נמוכה או אפילו חינמית, וזאת כדי לחשוף את יכולותיכם ומקצועיותכם בפני לקוחות אפשריים. אם הפקת הרצאה או כנס מקצועי הינה גדולה מידי עבורכם, אתרו בעלי עסקים העורכים כנס או ארוע לקוחות בתחום דומה לתחום עיסוקכם, ובקשו להעביר הרצאה קצרה בתחום הרלוונטי שלכם.

מוצרי פרסום וקדם מכירות: כל אלו הם בגדר השקעה משתלמת לעסק. עליכם לבחור במוצרים שימושיים ובעיקר עכשוויים. מוצרי קדם מכירות מהווים כלי שיווקי איכותי עם עוצמה גדולה במיוחד. באמצעות מוצרים אלו אתם נשארים תמיד בתודעת הלקוחות, ניתן לרכוש מגוון רחב של מוצרי פרסום ממותגים כדוגמת מחברות, עטים, כובעים, מגבות, תיקים, בקבוקים, כוסות, מטענים ניידים, דיסק און קי, צידניות, מנורות, כרית נסיעות ועוד ועוד איזה לקוח יסרב לקבל מתנות?

הצלחתו של כל עסק קטן כגדול תלויה במידה רבה בלקוחות הרוכשים את המוצרים או את השירותים של העסק, ויוצרים זרם הכנסות, ומכאן החשיבות העליונה של השיווק ופרסום.

 יש לכם עסק חדש או פעיל ואתם רוצים להגדיל את מעגל הלקוחות ללקוחות? בלי עבודה קשה, מאומצת, לעתים אף סיזיפית, להשגת לקוחות חדשים, לא תוכלו לצמוח אל מעבר לרף מסוים. הלקוח הוא הכוח המניע את העסק, ואופן השגתו יותר מכך ושימורו הוא אחד האתגרים המרכזיים שכל בעל עסק מתמודד עמו. הגישה השיווקית כיום מבוססת על 'מיקוד בלקוח', משמע התאמת הפעילות למתן מענה לצרכים של הלקוחות. על כל עסק לצאת לדרך עם תוכנית שיווק ברורה, ולענות על השאלות: מה מטרת פעילות השיווק? אל מי פונים בשיווק? מה צרכי הלקוחות? ובאילו אמצעים פונים?

בחרנו עבורכם מספר דרכים שיווקיות ויעילות להשגת לקוחות, חלקן חינמיות, חלקן כרוכות בתשלום.

שיווק מפה לאוזן: פרסום מפה לאוזן הוא אמצעי הפרסום הקדום והבסיסי ביותר. לכל עסק יש חוג לקוחות נאמנים וחוזרים. אכפת להם מהעסק והם רוצים לראות אותו מתקדם ומצליח. הלקוחות הללו הם נכס לעסק, כלי שיווקי חשוב ביותר. הם בטוח מספרים וממליצים עליכם למכריהם גם בלי שבקשתם מהם. אם בעבר לקוח מרוצה היה משתף בחוויה חיובית שקיבל בבית עסק חבר או שניים שפגש במקרה ברחוב והתהליך של פרסום מפה לאוזן הסתיים די מהר. כיום הרשתות החברתיות הרחיבו את המעגלים החברתיים של כולנו פי כמה וכמה ובלחיצת כפתור כל אחד מאיתנו יכול לשתף אלפי חברים ומכרים בחוויה ובהמלצה על בית העסק ובכך לחשוף אותו לאלפי לקוחות פוטנציאליים חדשים.

הדפסה על מגנטים: אם בעבר חשבנו שמגנטים הם כלי פרסומי לחברות קטנות ואנונימיות כדוגמת שירותי אינסטלציה ופיצריות שכונתיות, היום אנו מודעים ליתרונות השיווקיים שלהם גם עבור חברות גדולות ומבוססות. השיטה פונה גם ללקוחות קיימים שנרצה לשמר וגם מסייעת להבאת לקוחות חדשים, ע"י חלוקת מגנטים מדלת לדלת או הוספת מגנטים לכל משלוח אותו אתם עושים, לכל קבלה, או לכל הזמנה שאתם נותנים. המגנט משמש כתזכורת תמידית עבור הלקוח ומקל עליו ליצור קשר עם העסק במקרה של שאלה או בעיה, וכן לפנות לעסק כאשר יש צורך ברכישה או חידוש מלאי וכו'.

הפקת כנס מקצועי: דרך נוספת לחשוף את העסק שלכם היא באמצעות הפקת כנס מקצועי בעלות נמוכה או אפילו חינמית, וזאת כדי לחשוף את יכולותיכם ומקצועיותכם בפני לקוחות אפשריים. אם הפקת הרצאה או כנס מקצועי הינה גדולה מידי עבורכם, אתרו בעלי עסקים העורכים כנס או ארוע לקוחות בתחום דומה לתחום עיסוקכם, ובקשו להעביר הרצאה קצרה בתחום הרלוונטי שלכם.

מוצרי פרסום וקדם מכירות: כל אלו הם בגדר השקעה משתלמת לעסק. עליכם לבחור במוצרים שימושיים ובעיקר עכשוויים. מוצרי קדם מכירות מהווים כלי שיווקי איכותי עם עוצמה גדולה במיוחד. באמצעות מוצרים אלו אתם נשארים תמיד בתודעת הלקוחות, ניתן לרכוש מגוון רחב של מוצרי פרסום ממותגים כדוגמת מחברות, עטים, כובעים, מגבות, תיקים, בקבוקים, כוסות, מטענים ניידים, דיסק און קי, צידניות, מנורות, כרית נסיעות ועוד ועוד איזה לקוח יסרב לקבל מתנות?