כאשר נרצה לבצע הדפסה על מוצרי פרסום, נרצה להיות בטוחים שאנחנו בוחרים את בית הדפוס המתאים. כיום, יש המון בתי דפוס, אשר מתמחים בכל מיני סוגים של הדפסות ולכן, לפני הכל חשוב להתחשב בפרמטרים הבאים, בטרם ביצוע הבחירה:

שיטת ההדפסה – אין ספק שעולם הדפוס השתנה מאוד בעשור האחרון. בהתאם לכך, אפשר לראות שכיום, ניתן להדפיס על מגוון מוצרים. ההדפסה נעשית בשיטה מתקדמת וחדשנית הנקראת הדפסה דיגיטלית. יש לשיטה הזאת מספר יתרונות בהם: עמידות גבוהה לצבעי ההדפסה, דיוק ורמת גימור גבוהה, עלות נמוכה בהשוואה לשיטות הדפסה אחרות, זמן הדפסה מהיר יחסית לשיטות הדפסה אחרות, מינימום טעויות, ביצוע שינויים בצורה פשוטה וקלה (השינויים יבוצעו בקובץ ההדפסה ולאחר מכן הקובץ הסופי ישלח להדפסה, הדפסה של מוצרים בכל גודל, אורך ורוחב נדרשים. על כן, כאשר בוחרים בית דפוס, צריך לבדוק שהוא אכן מציע את שיטה ההדפסה הזאת וכמו כן שהציוד הוא מתקדם ואיכותי.

רמת מקצועיות – חשוב לבדוק שלצוות שמועסק בבית הדפוס, יש ידע וניסיון רב. הדבר כמובן, יכול לתת ללקוחות מעין תמונת מצב לגבי התוצר. כמו כן, צוות מקצועי יסייע בפתרון בעיות, שעשויות להתרחש בתהליך ההדפסה.

מחיר – אין לוותר על סקר שוק. המחירים משתנים מבית דפוס אחד לאחר. חשוב לבקש הצעת מחיר מודפסת ולבדוק שהיא אכן תואמת להיקף העבודה (את אותה הצעת מחיר, נוכל להשוות להצעות מחיר אחרות שקיבלנו מבתי דפוס שונים). סקר שוק יעזור לנו להבין מהו המחיר הממוצע המבוקש על העבודה ובהתאם לכך, נוכל על פי אותו מחיר, לבחור באיזה בית דפוס לבצע את ההדפסה.

תיק עבודות – לכל בית דפוס שיש לו מוניטין והמלצות, יש גם תיק עבודות מקצועי. כך הלקוחות, יכולים להתרשם מאיכות ההדפסה. במידת הצורך, אפשר גם לדבר עם לקוחות של בית הדפוס וכך לשמוע ממקור ראשון לגבי השירות וכמו כן לגבי מידת שביעות הרצון מאיכות ההדפסה.

הדפסת מוצרי פרסום בבית הדפוס

מוצרי פרסום יכולים לסייע בקידום העסק בדרך שהיא לא רק מושכת אלא גם אטרקטיבית. מוצרים כאלה יכולים להיות, חולצות, כובעים, כוסות, תיקים, טעים, מגבות, שמיכות, יומנים ולוחות שנה ועוד. הדפסה על מוצרי פרסום תמיד מושכת את העין. ההדפסה תכלול את שם העסק או החברה, טלפון, סלוגן וכו'. ההדפסה יכולה לעזור בכל הקשור לקידום מכירות או שהיא יכולה להיות במסווה של קידום פרסומת. מוצרי פרסום מודפסים, ניתן לחלק באירועים שונים כמו כנסים חברתיים ועסקיים, ימי גיבוש לעובדים ועוד.

כמה מילים לסיכום..

אז בפעם הבאה שאתם מגיעים לבית הדפוס, זכרו שזהו המקום שניתן לבצע בו מגוון עבודות הדפסה מסוגים שונים וכמו כן הדפסות קטנות וגדולות וכל אלה באיכות גבוהה.

כאשר נרצה לבצע הדפסה על מוצרי פרסום, נרצה להיות בטוחים שאנחנו בוחרים את בית הדפוס המתאים. כיום, יש המון בתי דפוס, אשר מתמחים בכל מיני סוגים של הדפסות ולכן, לפני הכל חשוב להתחשב בפרמטרים הבאים, בטרם ביצוע הבחירה:

שיטת ההדפסה – אין ספק שעולם הדפוס השתנה מאוד בעשור האחרון. בהתאם לכך, אפשר לראות שכיום, ניתן להדפיס על מגוון מוצרים. ההדפסה נעשית בשיטה מתקדמת וחדשנית הנקראת הדפסה דיגיטלית. יש לשיטה הזאת מספר יתרונות בהם: עמידות גבוהה לצבעי ההדפסה, דיוק ורמת גימור גבוהה, עלות נמוכה בהשוואה לשיטות הדפסה אחרות, זמן הדפסה מהיר יחסית לשיטות הדפסה אחרות, מינימום טעויות, ביצוע שינויים בצורה פשוטה וקלה (השינויים יבוצעו בקובץ ההדפסה ולאחר מכן הקובץ הסופי ישלח להדפסה, הדפסה של מוצרים בכל גודל, אורך ורוחב נדרשים. על כן, כאשר בוחרים בית דפוס, צריך לבדוק שהוא אכן מציע את שיטה ההדפסה הזאת וכמו כן שהציוד הוא מתקדם ואיכותי.

רמת מקצועיות – חשוב לבדוק שלצוות שמועסק בבית הדפוס, יש ידע וניסיון רב. הדבר כמובן, יכול לתת ללקוחות מעין תמונת מצב לגבי התוצר. כמו כן, צוות מקצועי יסייע בפתרון בעיות, שעשויות להתרחש בתהליך ההדפסה.

מחיר – אין לוותר על סקר שוק. המחירים משתנים מבית דפוס אחד לאחר. חשוב לבקש הצעת מחיר מודפסת ולבדוק שהיא אכן תואמת להיקף העבודה (את אותה הצעת מחיר, נוכל להשוות להצעות מחיר אחרות שקיבלנו מבתי דפוס שונים). סקר שוק יעזור לנו להבין מהו המחיר הממוצע המבוקש על העבודה ובהתאם לכך, נוכל על פי אותו מחיר, לבחור באיזה בית דפוס לבצע את ההדפסה.

תיק עבודות – לכל בית דפוס שיש לו מוניטין והמלצות, יש גם תיק עבודות מקצועי. כך הלקוחות, יכולים להתרשם מאיכות ההדפסה. במידת הצורך, אפשר גם לדבר עם לקוחות של בית הדפוס וכך לשמוע ממקור ראשון לגבי השירות וכמו כן לגבי מידת שביעות הרצון מאיכות ההדפסה.

הדפסת מוצרי פרסום בבית הדפוס

מוצרי פרסום יכולים לסייע בקידום העסק בדרך שהיא לא רק מושכת אלא גם אטרקטיבית. מוצרים כאלה יכולים להיות, חולצות, כובעים, כוסות, תיקים, טעים, מגבות, שמיכות, יומנים ולוחות שנה ועוד. הדפסה על מוצרי פרסום תמיד מושכת את העין. ההדפסה תכלול את שם העסק או החברה, טלפון, סלוגן וכו'. ההדפסה יכולה לעזור בכל הקשור לקידום מכירות או שהיא יכולה להיות במסווה של קידום פרסומת. מוצרי פרסום מודפסים, ניתן לחלק באירועים שונים כמו כנסים חברתיים ועסקיים, ימי גיבוש לעובדים ועוד.

כמה מילים לסיכום..

אז בפעם הבאה שאתם מגיעים לבית הדפוס, זכרו שזהו המקום שניתן לבצע בו מגוון עבודות הדפסה מסוגים שונים וכמו כן הדפסות קטנות וגדולות וכל אלה באיכות גבוהה.