לקוחות הם נכס חשוב ויקר לכל עסק ועל כן, בעלי עסקים מוצאים את עצמם, מתחבטים ועסוקים בשאלה איך להשיג לקוחות. המשיכו בקריאת המאמר ותוכלו לקרוא על שיטות למציאת לקוחות חדשים. מוכנים? אנחנו מתחילים!

איך להשיג לקוחות בקלות (לאו דווקא דרך האינטרנט)

-כדאי לבצע חקר שוק ולבדוק מהו הפרופיל של הלקוחות שלכם. כלומר, מה הלקוחות רוצים, איזה בעיות יש להם וכיצד אתם עם המוצרים והשירותים שלכם יכולים לעזור להם בפתרון אותן הבעיות.

-כדאי לבצע שימור לקוחות. כאשר מדובר על גיוס לקוחות חדשים, מדובר על תהליך מורכב ואילו כאשר מדובר על לקוחות קיימים, יש הנחת עבודה שאומרת שהתהליך הוא פשוט יותר. על כן, אנו ממליצים לכם לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים, לספר להם כאשר אתם יוצאים במבצעים והנחות וכו’. 

-להשתתף בכנסים עסקיים. מדובר על דרך מצוינת להשיג לקוחות חדשים. עליכם להגיע לכנסים, כאשר אתם מצוידים בכרטיסי ביקור (ניתן לבצע הדפסה בבית דפוס), מוצרי קדם מכירות (מומלץ להדפיס על מוצרים אלה את הלוגו של העסק, כתובת וטלפון) וכו’. 

-המלצות מפה לאוזן. אם יש לכם לקוח מרוצה או חבר טוב, הם ימליצו גם לאחרים וכבר יעשו עבורכם את החלק הגדול והמשמעותי של תהליך המכירה. 

-שיווק באמצעות תוכן. עליכם להשקיע בכתבות איכותיות שיספרו על המוצרים והשירותים שאתם מספקים. את הכתבות, תוכלו לפרסם ברשת האינטרנט אך לא רק. אפשר גם לפרסם בעיתונים ארציים או מקומיים. כך תוכלו להגיע לקהלי יעד נוספים וגם לקוחות פוטנציאליים יכירו אתכם ויבינו טוב יותר, מהם המוצרים והשירותים שאתם מציעים ולמה כדאי לקנות דווקא מכם.

-חלוקה של פליירים ומגנטים. נכון, מדובר על אחת הדרכים הוותיקות והמיושנות אבל היא עובדת בגדול ויכולה גם לייצר עוד לקוחות חדשים לעסק. עשו הדפסת מגנטים לעסק בבית דפוס שיש עליו המלצות ויש לו דירוג גבוה.

-הקמת מועדון לקוחות. דרך מצוינת לצרף לקוחות חדשים למאגר הלקוחות הקיים שלכם. תוכלו להציע מבצעים והנחות ללקוחות, לשלוח שובר הנחה למימוש ביום הולדת וכו’. 

איך הופכים גולשים ללקוחות?

בזמנים של היום, צריך להפגין גם נוכחות ברשת האינטרנט. התחרות היא גדולה ועל כן, יש להשתמש בכל מיני שיטות שיווק על מנת לבלוט מעל המתחרים. אלו הפעולות שכדאי לעשות:

-להשקיע באתר אינטרנט ולקדם אותו באמצעות שימוש בקידום אורגני וקידום ממומן.

-להשקיע בקמפיין פרסום בגוגל או בפייסבוק.

-לבצע רימרקטינג

-לבצע שיווק בדואר אלקטרוני. מדובר על שיטת שיווק וותיקה, אך כזו שמוכיחה את עצמה כל פעם מחדש ועל כן היא רלוונטית ואפקטיבית.

-לפתוח פרופילים עסקיים באינדקסים ברשת.

שורה תחתונה

נסו ליישם את הדרכים והפעולות שהוזכרו לעיל. אגב, גם אם דרך מסוימת לא עובדת לכם, אל תתייאשו ונסו ליישם אותה בצורה אחרת. תחום השיווק הוא תחום שכולו ניסוי וטעיה. יש לנתח את הנתונים, להסיק מסקנות, לשפר ולנסות מחדש עד שתגיע ההצלחה הגדולה וזו שייחלתם אליה. 

כתיבת תגובה