כיום כל בית עסק שמכבד את עצמו, צריך להעזר בכלים שיווקים שונים על מנת לקדם את הצלחתו. מטרת הפרסום היא ליצור מודעות והכרות עם המותג/ שירות, ולהגיע ללקוחות הרלוונטים וכך להגדיל את נתח השוק. יחד עם הפרסום אסור כמובן לשכוח את השיווק, הוא זה אשר יגרום ללקוח לבחור דווקא בשירות ובעסק שלך ולא במתחרה. לכל עסק יש את ערוצי הפרסום המתאימים לו לפי העיסוק, קהל יעד וכו'. כחלק מהחשיבה הראשונה חשוב שהעסק יבין האם כדאי לו לפרסם באמצעות פליירים, פייסבוק, שלטי חוצות, אתר אינטרנט, כרטיסי ביקור ועוד. לכן חשוב לדעת מי קהל היעד ועפ"י זה להחליט באיזה ערוצי פרסום הולכים ומשקיעים.

עיצוב מגנט פרסומי לעסק-

אחת הדרכים של עסק לפרסם את עצמו היא באמצעות הדפסת מגנטים שיווקים. מגנט המכיל את הפרטים החשובים על השירות של העסק, אותו אפשר לחלק במשרדים, בבתים פרטים או ברחוב. מגנט הוא כרטיס ביקור שמכיל את כל הפרטים הרלוונטים שלכם.

 

מגנט שיווקי הוא פלטפורמה אפקטיבית ויעילה עם יתרונות רבים, במאמר זה נביא כמה מהם:

 

  • הדפסת מגנטים מעוצבים, ממותגים ובעיקר שימושיים הם הדרך הטובה ביותר להיות תמיד מול העיניים של הלקוח. עצבו מגנט שהלקוח שלכם ירצה לשמור על המקרר, בבית או במשרד, ותגדילו את הסיכוי למערכת יחסים ארוכת טווח.
  • מגנטים איכותיים עמידים לאורך זמן ואינם מתבלים, הם אפקטיביים במיוחד הואיל והם קשיחים ומוצקים יותר מכרטיסי ביקור רגילים, או פליירים מנייר וכו'. הם אינם מתקמטים ואינם מתרפטים. באופן טבעי, כאשר אנו מקבלים כרטיס מגנטי הנטייה לשמור אותו אצלנו ולא להשליך לפח.
  • הדפסה צבעונית על מגנטים מושכת את העין ואת תשומת הלב של הלקוחות. אתם תבחרו איך לעצב את המגנטים שלכם, בהתאם לאופי החברה, למסר השיווקי/פרסומי, לקהל היעד ולפרמטרים נוספים אותם תרצו להעביר בפרסום. העיצוב והצבע ימשכו את הלקוחות לקרוא את התוכן שבחרתם לכתוב על המגנט.
  • אחד היתרונות הבולטים של מגנט שיווקי מודפס הוא השימוש הכפול שלו. אנשים תולים אותו על המקרר או דלת הבית ויוצרים מעין קולאז' של מגנטים, ובעת הצורך משתמשים בו לצרכים פונקציונאלים כמו למשל תליית הודעות ותזכורות על דלת המקרר.
  • פרסום יומיומי- המגנט משמש כתזכורת עבור הלקוח הוא מקל עליו ליצור קשר עם העסק במקרה של שאלה או בעיה, לפנות לעסק כאשר יש צורך ברכישה או חידוש מלאי וכן הלאה. זהו אחד המוצרים היחידים המאפשרים פרסום יומיומי בעלות בסיסית וחד פעמית.
  • מקום להתחכם בו- כאשר יוצרים מגנט לעסק, זה בדיוק המקום לברוח מהבנאליות, לתת לדמיון שלכם "לרוץ חופשי". בבואכם להפיץ את המגנטים, חשבו לפני הכל, כיצד תוכלו למשוך את העין, לגרום לחיוך וליצור תחושות רגשיות מיידיות. בין אם זה צורך של רעב, שופינג או בייביסיטר.
  • הדפסת מגנטים נחשבת לשיטת פרסום זולה ופשוטה לביצוע, במיוחד ביחס לתועלת הוודאית הצפויה מחלוקת המגנטים.

 

לסיכום: הדפסת מגנטים מהווה פתרון אופטימלי עבור כל אחד ואחת מבעלי העסקים המעוניין ליצור אמצעי שיווקי נוסף ויעיל שגם יעשה את דרכו לבית הלקוח, וגם ישאר ברשותו לפרקי זמן ממושכים. כאשר את גודל המגנט ועיצובו ניתן להתאים לצרכי העסק השונים, ולהיקף המידע אותו תרצו לחשוף בפני הלקוח הפוטנציאלי הבא שלכם.

כתיבת תגובה

ליצירת קשר וקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים בטופס המצורף וניצור קשר בהקדם