כל עסק מעוניין להגדיל את המכירות ואת מאגר לקוחותיו.
לשם כך הוא חייב להיעזר בשיטות שונות לשיווק, פרסום ולחיזוק מכירותיו.
בגלל התחרות הקשה שמצויה בשוק בכל תחום, נדרשת מכל עסק חשיבה מעמיקה כיצד עליו להבדיל את עצמו ממתחריו ומהו השירות או המוצר הייחודיים שרק הוא יכול להציע ללקוחות.
פרסום בעזרת מוצרי דפוס הינו פרסום אפקטיבי ויעיל מאד לעסקים וחברות קטנים, בינוניים וגדולים.
הוא גם שיטת השיווק והפרסום המשתלמת ביותר מבחינה כספית מכל השיטות האחרות.
אז איך עושים את זה?
הצוות המקצועי של דפוס דימונה אסף עבורכם כמה טיפים חשובים.
מהי מטרתו העיקרית של קידום מכירות?
קידום מכירות לעסק נועד כדי לחזק ולהגדיל את המכירות בו.
כמו כן הוא מיועד להעלות את כוחו השיווקי והפרסומי של מוצר מסוים או של כמה מוצרים וגם את המודעות לקיומו של העסק עצמו.
ישנן דרכים רבות ושונות לקידום מכירות בעסק, כשאחת המרכזיות שבהן היא באמצעות מוצרי דפוס, כגון: שלטי חוצות, פרסומות, הדפסה על מוצרים, חולצות וכובעים ממותגים ועוד.
כיום ניתן למתג עסקים ולפסם על מוצרי פרסום שונים את שם העסק, הלוגו והסלוגן שלו.
חיזוק המכירות בעסק באמצעות הדפסה על מוצרים
היכולות הטכנולוגיות השתפרו כל-כך בתחום הדפוס, עד שכיום ניתן להדפיס כמעט על כל דבר, באיכות טובה ובעמידות גבוהה לאורך זמן.
הדפסה על מוצרים כדי לחזק את המכירות בעסק יכולה להיות על סוגי בדים שונים, פלסטיק, נייר מכל סוג ועל עוד מגוון חומרים.
חלק מהמוצרים הם מוצרים המיועדים לשימוש, כגון: כוסות, ספלים, חולצות, עטים וכדו' וחלק הינם מוצרי נוי או מדבקות על רכבים.
המטרה בהדפסה על מוצרים היא לתפוס את תשומת הלב של הלקוח ולגרום לו לעשות מעשה אקטיבי – לרכוש ממוצרי או משירותי החברה.
כמובן, שיש חשיבות רבה לבחירת בית דפוס מקצועי, איכותי ומנוסה (כמו למשל דפוס דימונה) שיוכל להדפיס ולהפיק את מוצרי הפרסום באיכות הגבוהה ביותר.
את מוצרי הפרסום המודפסים מהסוגים השונים ניתן לשווק ללקוחות בצורה ישירה או עקיפה.
כך, שניתן לומר, שהפקות הדפוס הן בעצם כרטיס הביקור של העסק.
הלקוח יכול להשתמש בהן באופן שגרתי ויומיומי (כמו במחברת או בספל),
לשמור אותן לאורך זמן (מגנט על המקרר, עציץ ממותג) וכן להיעזר בפרטים המודפסים על המוצר כדי ליצור קשר עם החברה.
חיזוק מכירות באמצעות מוצרי דפוס הינו אמצעי פרסום זול
כפי שציינו קודם, ישנן הרבה דרכים לחזק את המכירות של העסק, אולם אם נשווה את כל דרכי השיווק נגלה, שהשיווק והפרסום באמצעות מוצרי דפוס הינו הדרך הזולה ביותר.
ההשקעה הכספית הנדרשת לקידום מכירות בעזרת מוצרי דפוס הינה נמוכה משמעותית בהשוואה להשקעה הכספית הנדרשת מכל אמצעי אחר במדיה הכתובה, המשודרת או הדיגיטלית.
מהו קהל היעד?
טיפ חשוב בשיווק ופרסום הוא אפיון קהל היעד של המוצר שאותו מעוניינים להדפיס.
בין הפרמטרים שחשוב לאפיין: מהו הגיל הממוצע של קהל היעד, מהם תחומי העניין שלו, האם בין תחומי העניין מצוי גם התחום בו עוסקת החברה? איך לפרסם לאותו קהל יעד בצורה שתדבר אליו בשפתו?
מהו תקציב הפרסום?
טיפ נוסף הוא קביעת התקציב של החברה לגבי הדפסת המוצרים: כמה הון יכולה או רוצה החברה להקצות לחיזוק המכירות בעסק באמצעות מוצרי דפוס?
לשם כך, יש צורך להתייעץ עם בית הדפוס כדי לקבל אומדן מחירים למדבקות רכב, הדפסת לוחות שנה, כרטיסי ביקור, מחברות ממותגות ועוד.
מתנות ממותגות ללקוחות
עוד טיפ מוצלח לחיזוק מכירות העסק הוא לתת מתנות ממותגות לאנשים היכולים להפוך ללקוחות פוטנציאליים של החברה.
כמו למשל: מחברות ממותגות, עציצים, כובעים, לוחות שנה, עטים וכו' שיחולקו בימי עיון, כנסים ובמפגשי מכירות.
כל מפגש רב משתתפים כזה, מהווה הזדמנות מצוינת לחלק מתנות שהלקוח תמיד ייקח בשמחה (מי לא אוהב מתנות?) וישמור אותן אצלו.
אם קיבל, לדוגמה, עט ממותג – כל פעם שיכתוב בו ייזכר בעסק והסיכוי שיפנה אליו בעת הצורך יגדל.
גם מכוניות הן שטח פרסום – מדבקות לרכב של דפוס דימונה
עוד דרך מוצלחת ביותר לחיזוק המכירות בעסק היא פרסום על גבי רכבים.
פרסום זה הינו פרסום נייד, דהיינו: הרכב נוסע במקומות שונים, עומד בפקקים, חונה באזורים שונים.
בכל ההזדמנויות הללו, הרבה מאד אנשים שיכולים להפוך ללקוחות פוטנציאליים, נחשפים למדבקות שעל הרכב.
מומלץ מאד להזמין מדבקות לרכב של דפוס דימונה, המיוצרות באיכות מעולה ובעיצוב מוקפד לפי דרישת הלקוח – לוגו, סלוגן, ציור או איור וכמובן טלפון להתקשרות.
המדבקות לרכב של דפוס דימונה עשויות מחומר פלסטי עמיד לכל מזג אוויר, בהדפסה ישירה ואיכותית ישירות על המדבקות.
המדבקות הינן עמידות לאורך זמן ואינן דוהות.
הן מיוצרות בעיצוב אישי לכל לקוח ממבחר רחב של דוגמאות וסגנונות.
שימו מדבקה על הרכב וסעו לשלום – היא כבר תעשה עבורכם את העבודה…
סטיקרים לרכב
סטיקרים לרכב הינם מוצרי דפוס פרסומיים, שלהם אותו עיקרון שיווקי כמו המדבקות לרכב.
הם בדרך כלל כוללים משפט או מסר מנוסחים היטב המעבירים רעיון בצורה קולעת ובקצרה. תפקידם למשוך ולסקרן את הלקוח הפוטנציאלי הרואה אותם, שימשיך לחפש ולחקור על מה מדובר ויעקוב אחרי אמצעי הפרסום השונים לגביהם.
הדפסת קטלוגים
כל חברה המחזיקה מעצמה ורוצה להראות רצינית אל מול לקוחותיה חייבת להדפיס לעצמה קטלוג של מוצריה.
ראשית, יש לתכנן את המבנה והעיצוב של הקטלוג בעזרת צוות העיצוב הגרפי של בית הדפוס.
התכנון תלוי בחשיבה מקדימה של: מה מטרת הדפסת הקטלוג? אלו מוצרים או שירותים החברה מעוניינת שיופיעו בו, מהן מידותיו הרצויות, באיזה סוג נייר לבחור ועוד.