בעידן הדיגיטלי בו אנו רגילים לקבל מידע ופרסום דרך אתרי  האינטרנט, הווטס אפ והרשתות החברתיות, היה נדמה כאילו הדפוס המסורתי ייאבד את מיקומו.
אלם, המציאות מלמדת אותנו שהחברות והעסקים השונים למדו שהדרך האידיאלית לשווק ולפרסם את העסק שלהם הוא בשילוב בין מוצרי הדפוס הפיזיים לבין השיווק הדיגיטלי.
תחום הדפוס מתחדש והופך מודרני ומשוכלל יותר והטכנולוגיות החדישות הללו שיפרו את איכות הדפוס והוזילו עלויות.
וכך, ניתן כיום להיעזר בבית דפוס דיגיטלי שתהליכי הייצור והפקות הדפוס שלו חדישים ואיכותיים וכיום יכול להציע ללקוחותיו גם הדפסות על חומרי גלם חדישים.

 

מוצרי הדפוס עדיין רלוונטיים!

למרות ההתפתחות הטכנולוגית הרבה ומקומו הנכבד של השיווק הדיגיטלי בחיינו – עדיין לא נס ליחם של מוצרי הדפוס הוותיקים והטובים.
רוצים דוגמה? בבקשה…
כשאתם מקבלים הזמנה לחתונה בווטס אפ – האם התחושה שלכם זהה  לתחושה שאתם חשים כשההזמנה הפיסית בידכם?
הזמנה לחתונה שניתן לגעת בה, למשש את פיתוחי הנייר המקסימים ולראות את נצנוץ האותיות המוזהבות – אינה זהה ואפילו לא דומה להזמנת הווטס אפ המרוחקת והווירטואלית שקיבלתם.
הזמנה לחתונה המודפסת על נייר איכותי נראית גם מכובדת, רצינית ואישית הרבה יותר מזו הווירטואלית.
ומה עם מוצרי דפוס ממותגים של חברות – תיקים עם הדפסה, יומני קיר או שולחן, עטים ממותגים וכדו'? – אלו מוצרי דפוס העוזרים משמעותית בהשארת החברה העסקית בתודעת הלקוחות ומשמשים כמוצר פרסומי ושיווקי יעיל ביותר.
לכן מומלץ – להמשיך ולהדפיס מוצרי דפוס שונים – ממותגים ולא ממותגים – לצד השיווק הדיגיטלי.

 

לדפוס אין תחליף בעסקים

כל בעל עסק יודע, שכשהעסק שלו איננו מפורסם – הוא כאילו לא קיים.
אם פרסום על העסק אינו מגיע לתודעת הצרכנים והלקוחות באופן שוטף – יהיו עסקים אחרים בתחום שייכנסו במקומו לאותה המשבצת.
לכן, בעלי חברות ועסקים משקיעים הרבה תכנון, מחשבה וכספים בתכנון מערך הפרסום והשיווק שלהם.
וכשמדברים על פרסום ושיווק – מתכוונים גם לפרסום דרך האמצעים הדיגיטליים השונים וגם לפרסום דרך מוצרי דפוס שונים.

במה מוצרי דפוס יכולים לתרום לפרסום ושיווק העסק?

  • הדפסת פוסטר – כשמוצב דוכן של העסק בדוכן בקניון או בכנס מסוים – מזמין העסק פוסטרים גדולים כדי לתלות אותם סביב הדוכן או רול אפ גדול המכוון אנשים להגיע לדוכן.
    הדפסת פוסטר היא חשובה, כי בו ניתן לכתוב בצורה ממוקדת ועניינית את ייחודו של העסק, להוסיף תמונה גדולה וצבעונית שתתפוס את העין וכמובן לציין בגדול את פרטי ההתקשרות אליו לצד הסלוגן והלוגו שלו.
    פוסטרים גם תלויים באופן שגרתי על חלונות הראווה של חנויות.
  • פרסום שלטים – דמיינו לכם חנויות בקניון או ברחוב ללא שלט שעליו כתוב בגדול שם החנות…
  • הדפסת קטלוגים, כרטיסי ביקור וכדו' – בתום פגישת עסקים ניתן לתת ללקוח הקיים או העתידי מוצרי פרסום מודפסים, כגון: חומר קריאה על העסק או החברה, קטלוג, דפי פרסום על מוצרים שונים וכמובן – כרטיס ביקור של העסק או של איש המכירות של העסק.
    אלו מוצרי דפוס הכרחיים לכל עסק כדי להמשיך את הקשר הראשוני עם הלקוח וכדי שהלקוח יוכל לעניין בחומר לאחר הפגישה וללמוד עוד על החברה.
  • מוצרי פרסום ממותגים – מוצרים ממותגים הינם שיטת שיווק ופרסום מאד מוצלחת ויעילה לעסקים.

למיתוג יש מטרה אחת ברורה – להביא לחשיפה רבה ככל שאפשר לעסק ולתחום העיסוק שלו.

ניתן להדפיס על חולצות, תיקים מסוגים שונים, מחברות, לוחות שנה, קלסרים, כלי רכב וכדו'.
מוצרי הפרסום הממותגים מעלים לתודעת הציבור את קיום העסק וחושפים אותו ללוגו שלו. כל זה נעשה, מתוך הנחה, שכשיתעורר הצורך להשתמש במוצרי החברה או בשירותיה – אותו תיק, חולצה או תרמיל גב יעלו בזיכרונו של הלקוח הפוטנציאלי והוא יצור קשר עם החברה או בית העסק.

 גם הדפוס המסורתי השתדרג – לדפוס הדיגיטלי

בעקבות ההתפתחות הטכנולוגית והעידן הדיגיטלי התקדם והשתדרג הדפוס המסורתי לדפוס דיגיטלי, כלומר: כל הדפוס מבוצע בצורה ממוחשבת.
קל, מהיר ונוח הרבה יותר להפיק מוצרי דפוס בשיטת הדפוס הדיגיטלי ובצורה ממוחשבת.
בבתי הדפוס כבר לא משתמשים בגלופות למכונת הדפסה, אין צורך להפריד בין צבעים ועוד.
בדרך הדיגיטלית מקבל בית הדפוס מהלקוח קובץ שאותו הוא רוצה להדפיס ומדפיס אותו בצורה ממוחשבת.
ניתן להדפיס על מגוון רחב של חומרי גלם – נייר ובדים מסוגים שונים, חולצות, תיקים, מוצרי פלסטיק ועוד.
בדפוס הדיגיטלי אין הגבלה למספר ההדפסות – ניתן להדפיס בכמות גדולה או קטנה לפי צרכי הלקוח ואין כל הגבלה לכמות ההדפסה.
גם מחירי ההדפסה הדיגיטלית אינם גבוהים והעבודה מתבצעת בפרק זמן קצר.

עוד יתרונות של ההדפסה הדיגיטלית:

  • הדפסה איכותית ומדויקת המתבצעת ברזולוציה גבוהה.
  • ניתן להדפיס גם על מוצרים גדולים וגם על מוצרים קטנים
  • ניתן להדפיס פוסטרים בגדלים שונים לפי צרכי הלקוח
  • בהדפסה דיגיטלית ניתן להדפיס ניירת למשרד, הזמנות לאירועים, כרטיסי ביקור וכדו'.
  • חוסכת בזמן ובעלויות

 

חידושים נוספים בהדפסת מוצרי דפוס

  • לא רק הדפסה על מוצרי נייר – הטכנולוגיות החדישות בבתי הדפוס מאפשרות להדפיס על מגוון רחב של חומרי גלם מלבד נייר, כגון: פלסטיק, בד, קרטון, עץ.
  • הדפסה בתלת ממד –בצורת הדפסה זו, ההולכת ומתפתחת, מדפיסים את הנדרש במדפסת תלת ממד מיוחדת.
    בתהליך ההדפסה, המדפסת בונה את החלק בתלת ממד תוך כדי הדפסה.
  • הדפסה על אריזות – ניתן היום להדפיס על מוצרי אריזה בגדלים ובצורות מגוונים ולמתג אותם.
  • דפוס על משי – כפי שצוין קודם, ניתן היום להדפיס על מוצרי בד שונים (חולצות, כובעים, תיקים) וכן גם על מוצרי משי.
    ההדפסה על משי מתבצעת בטכניקה של חום, שהינה עמידה לאורך זמן.
  • הדפסה ירוקה – בבתי הדפוס של היום מקפידים להשתמש במכונות דפוס הדורשות פחות אנרגיה וכן מקפידים להשתמש בנייר ממוחזר.

בעידן הדיגיטלי בו אנו רגילים לקבל מידע ופרסום דרך אתרי  האינטרנט, הווטס אפ והרשתות החברתיות, היה נדמה כאילו הדפוס המסורתי ייאבד את מיקומו.
אלם, המציאות מלמדת אותנו שהחברות והעסקים השונים למדו שהדרך האידיאלית לשווק ולפרסם את העסק שלהם הוא בשילוב בין מוצרי הדפוס הפיזיים לבין השיווק הדיגיטלי.
תחום הדפוס מתחדש והופך מודרני ומשוכלל יותר והטכנולוגיות החדישות הללו שיפרו את איכות הדפוס והוזילו עלויות.
וכך, ניתן כיום להיעזר בבית דפוס דיגיטלי שתהליכי הייצור והפקות הדפוס שלו חדישים ואיכותיים וכיום יכול להציע ללקוחותיו גם הדפסות על חומרי גלם חדישים.

 

מוצרי הדפוס עדיין רלוונטיים!

למרות ההתפתחות הטכנולוגית הרבה ומקומו הנכבד של השיווק הדיגיטלי בחיינו – עדיין לא נס ליחם של מוצרי הדפוס הוותיקים והטובים.
רוצים דוגמה? בבקשה…
כשאתם מקבלים הזמנה לחתונה בווטס אפ – האם התחושה שלכם זהה  לתחושה שאתם חשים כשההזמנה הפיסית בידכם?
הזמנה לחתונה שניתן לגעת בה, למשש את פיתוחי הנייר המקסימים ולראות את נצנוץ האותיות המוזהבות – אינה זהה ואפילו לא דומה להזמנת הווטס אפ המרוחקת והווירטואלית שקיבלתם.
הזמנה לחתונה המודפסת על נייר איכותי נראית גם מכובדת, רצינית ואישית הרבה יותר מזו הווירטואלית.
ומה עם מוצרי דפוס ממותגים של חברות – תיקים עם הדפסה, יומני קיר או שולחן, עטים ממותגים וכדו'? – אלו מוצרי דפוס העוזרים משמעותית בהשארת החברה העסקית בתודעת הלקוחות ומשמשים כמוצר פרסומי ושיווקי יעיל ביותר.
לכן מומלץ – להמשיך ולהדפיס מוצרי דפוס שונים – ממותגים ולא ממותגים – לצד השיווק הדיגיטלי.

 

לדפוס אין תחליף בעסקים

כל בעל עסק יודע, שכשהעסק שלו איננו מפורסם – הוא כאילו לא קיים.
אם פרסום על העסק אינו מגיע לתודעת הצרכנים והלקוחות באופן שוטף – יהיו עסקים אחרים בתחום שייכנסו במקומו לאותה המשבצת.
לכן, בעלי חברות ועסקים משקיעים הרבה תכנון, מחשבה וכספים בתכנון מערך הפרסום והשיווק שלהם.
וכשמדברים על פרסום ושיווק – מתכוונים גם לפרסום דרך האמצעים הדיגיטליים השונים וגם לפרסום דרך מוצרי דפוס שונים.

במה מוצרי דפוס יכולים לתרום לפרסום ושיווק העסק?

  • הדפסת פוסטר – כשמוצב דוכן של העסק בדוכן בקניון או בכנס מסוים – מזמין העסק פוסטרים גדולים כדי לתלות אותם סביב הדוכן או רול אפ גדול המכוון אנשים להגיע לדוכן.
    הדפסת פוסטר היא חשובה, כי בו ניתן לכתוב בצורה ממוקדת ועניינית את ייחודו של העסק, להוסיף תמונה גדולה וצבעונית שתתפוס את העין וכמובן לציין בגדול את פרטי ההתקשרות אליו לצד הסלוגן והלוגו שלו.
    פוסטרים גם תלויים באופן שגרתי על חלונות הראווה של חנויות.
  • פרסום שלטים – דמיינו לכם חנויות בקניון או ברחוב ללא שלט שעליו כתוב בגדול שם החנות…
  • הדפסת קטלוגים, כרטיסי ביקור וכדו' – בתום פגישת עסקים ניתן לתת ללקוח הקיים או העתידי מוצרי פרסום מודפסים, כגון: חומר קריאה על העסק או החברה, קטלוג, דפי פרסום על מוצרים שונים וכמובן – כרטיס ביקור של העסק או של איש המכירות של העסק.
    אלו מוצרי דפוס הכרחיים לכל עסק כדי להמשיך את הקשר הראשוני עם הלקוח וכדי שהלקוח יוכל לעניין בחומר לאחר הפגישה וללמוד עוד על החברה.
  • מוצרי פרסום ממותגים – מוצרים ממותגים הינם שיטת שיווק ופרסום מאד מוצלחת ויעילה לעסקים.

למיתוג יש מטרה אחת ברורה – להביא לחשיפה רבה ככל שאפשר לעסק ולתחום העיסוק שלו.

ניתן להדפיס על חולצות, תיקים מסוגים שונים, מחברות, לוחות שנה, קלסרים, כלי רכב וכדו'.
מוצרי הפרסום הממותגים מעלים לתודעת הציבור את קיום העסק וחושפים אותו ללוגו שלו. כל זה נעשה, מתוך הנחה, שכשיתעורר הצורך להשתמש במוצרי החברה או בשירותיה – אותו תיק, חולצה או תרמיל גב יעלו בזיכרונו של הלקוח הפוטנציאלי והוא יצור קשר עם החברה או בית העסק.

 גם הדפוס המסורתי השתדרג – לדפוס הדיגיטלי

בעקבות ההתפתחות הטכנולוגית והעידן הדיגיטלי התקדם והשתדרג הדפוס המסורתי לדפוס דיגיטלי, כלומר: כל הדפוס מבוצע בצורה ממוחשבת.
קל, מהיר ונוח הרבה יותר להפיק מוצרי דפוס בשיטת הדפוס הדיגיטלי ובצורה ממוחשבת.
בבתי הדפוס כבר לא משתמשים בגלופות למכונת הדפסה, אין צורך להפריד בין צבעים ועוד.
בדרך הדיגיטלית מקבל בית הדפוס מהלקוח קובץ שאותו הוא רוצה להדפיס ומדפיס אותו בצורה ממוחשבת.
ניתן להדפיס על מגוון רחב של חומרי גלם – נייר ובדים מסוגים שונים, חולצות, תיקים, מוצרי פלסטיק ועוד.
בדפוס הדיגיטלי אין הגבלה למספר ההדפסות – ניתן להדפיס בכמות גדולה או קטנה לפי צרכי הלקוח ואין כל הגבלה לכמות ההדפסה.
גם מחירי ההדפסה הדיגיטלית אינם גבוהים והעבודה מתבצעת בפרק זמן קצר.

עוד יתרונות של ההדפסה הדיגיטלית:

  • הדפסה איכותית ומדויקת המתבצעת ברזולוציה גבוהה.
  • ניתן להדפיס גם על מוצרים גדולים וגם על מוצרים קטנים
  • ניתן להדפיס פוסטרים בגדלים שונים לפי צרכי הלקוח
  • בהדפסה דיגיטלית ניתן להדפיס ניירת למשרד, הזמנות לאירועים, כרטיסי ביקור וכדו'.
  • חוסכת בזמן ובעלויות

 

חידושים נוספים בהדפסת מוצרי דפוס

  • לא רק הדפסה על מוצרי נייר – הטכנולוגיות החדישות בבתי הדפוס מאפשרות להדפיס על מגוון רחב של חומרי גלם מלבד נייר, כגון: פלסטיק, בד, קרטון, עץ.
  • הדפסה בתלת ממד –בצורת הדפסה זו, ההולכת ומתפתחת, מדפיסים את הנדרש במדפסת תלת ממד מיוחדת.
    בתהליך ההדפסה, המדפסת בונה את החלק בתלת ממד תוך כדי הדפסה.
  • הדפסה על אריזות – ניתן היום להדפיס על מוצרי אריזה בגדלים ובצורות מגוונים ולמתג אותם.
  • דפוס על משי – כפי שצוין קודם, ניתן היום להדפיס על מוצרי בד שונים (חולצות, כובעים, תיקים) וכן גם על מוצרי משי.
    ההדפסה על משי מתבצעת בטכניקה של חום, שהינה עמידה לאורך זמן.
  • הדפסה ירוקה – בבתי הדפוס של היום מקפידים להשתמש במכונות דפוס הדורשות פחות אנרגיה וכן מקפידים להשתמש בנייר ממוחזר.