כל ארגון ועסק רוצה שיכירו אותו, ישמעו עליו, יקנו דווקא את הסחורה והשירותים שלו. ללא רכישת שירותים ומוצרים, ללא הכנסות לבית העסק אין זכות קיום. כחלק מתהליך השיווק והמכירות נעזרים ארגונים ועסקים רבים במוצרי פרסום וקידום מכירות שונים בין אם במוצרים שונים לשימוש משרדי כמו עט ממותג, משטח ממותג לעכבר, דיסק און קי ועוד מוצרי טקסטיל כמו מגבת, חולצה או כובע ממותגים ובין אם במוצרים שונים לרכב.

אילו מוצרי פרסום לרכב יש היום בישראל?

כיום יש מגוון נרחב של מוצרי פרסום לרכב החל ממוצרים פשוטים כמו למשל עץ ריח ממותג או מגנט החזקה לטלפון סלולרי דרך כוס תרמית לרכב, צלון לרכב, קופסת טישו, מטען לרכב, מחזיק מפתחות ועד למוצרים גדולים, יוקרתיים ומאוד ייחודיים כמו מיני מקרר לרכב, מצלמה לרכב, בוסטר התנעה, דיבורית בלוטות' מושב עיסוי מפנק ועוד. כמובן שכל המוצרים הינם מוצרים אותם ניתן להזמין עם לוגו בית העסק כאשר המטרה היא קידום ופרסום בית העסק כל הזמן ובכל מקום. אלו מוצרים אותם ניתן לחלק ללקוחות או לעובדים, לחלק בכנסים ואירועים שונים של הארגון, הכל במטרה שלוגו בית העסק יהיה מוכר.

מוצרי פרסום לרכב, מה כל כך מיוחד בהם?

רבים מכירים את מוצרי הפרסום אותם מחלקים בכנסים ותערוכות כמו פולדר או שקית בד ממותגת, עט או מחברת עם לוגו החברה אך יש מוצרי פרסום לרכב. מדובר על מוצרים שונים אשר חלקם כמובן יכולים להתאים לשימוש בעוד מקומות כמו דיבורית בלוטות' אך חלקם הינם מוצרים המיועדים לשימוש במהלך נסיעה כמו מצלמת דרך או כציוד המתאים לשימוש בכלי רכב עצמו כמו אפוד זוהר או מטען לרכב. מוצרי קידום מכירות הם כלי מאוד חשוב שיש לארגונים וחברות על מנת ולפרסם את עצמם במקומות שונים, לרוב בעלויות נמוכות משמעותית מעלויות של פרסום מודעות בעיתונים, שלטי חוצות וכדומה. במקרים של הדפסה על חומרים מיוחדים נעזרים במדפסות מיוחדות שכוללים טונרים למדפסת מסוג זה. יש כלי פרסומי נוסף לכלי רכב, פשוט קל וזול והוא מדבקה לרכב.

פרסום על ידי מדבקות לרכב, מה זה אומר?

אחד מכלי הפרסום היעילים, הפשוטים והזולים הוא שימוש במדבקות על גבי רכבים. לרוב מדובר במדבקות לוגו של בית העסק אשר מודבקות על גבי רכבים של החברה, רכבים בהם משתמשים עובדים החברה. הדפסת המדבקות בכדי שתהיה איכותית, כדי שהמדבקות יהיו טובות, איכותיות ויחזיקו לאורך זמן ולא ידהו עושים במקום המעניק שירותי דפוס לבתי עסק ולא סתם בבית דפוס. מוצרי פרסום לרכב כמו שימוש במדבקות רכב הינם מוצרים אשר מהווים פרסום יחסית קל ונוח, אשר כולל חשיפה לאנשים רבים במשך פרקי זמן ארוכים יחסית ולא פרסום קצר על הדרך שלרוב נשכח מהר.