ענף הדפוס ממשיך לקחת חלק מרכזי במיתוג וקידום עסקים שונים. חשיבה מקורית ובמיוחד איכות הביצוע מאפשרת לקדם כל עסק בעזרת מתנות ומוצרים ממותגים, עם הדפסות באיכות הגבוהה ביותר. נסביר איך זה עובד ומדוע זה כל כך כדאי.

קידום בכל תקציב, איך זה עובד

טכנולוגיית דפוס המודרנית מאפשרת להוציא לפועל מהלכי קידום שונים, לכל תקציב. מוצרי פרסום מגוונים כדוגמת לוחות שנה, מגנטים ממותגים, מחברות ממותגות, חוברות צבעוניות וכיוצא באלה, ניתן להפיק בכל כמות שרק רוצים. על מה זה מבוסס: על העובדה שניתן לבצע הדפסות בשתי שיטות, אופסט או דפוס דיגיטלי. דפוס אופסט יכול להתאים להפקות בקנה מידה רחב ומספר עותקים גדול. דפוס דיגיטלי מאפשר לבצע הפקות דפוס לצרכי קידום עסקים גם בכמות לא גדולה במיוחד אך במחיר תחרותי ומשתלם מאוד.

זו החלוקה שמקדמת ומשדרגת מוניטין עסקי

מתנות ומוצרים ממותגים כדאי לחלק ללקוחות קיימים או ללקוחות פוטנציאליים. גלויות מודפסות, פוסטרים מרהיבים, מעטפות מיוחדות או פולדרים, אלה דוגמאות למוצרים שניתן להפוך למערך פרסום יוצא מגדר הרגיל. לעסקים חדשים, ניתן לחלק אותם במסגרת כנסים, בהשקה של חנות או משרד, בימים פתוחים או הפנינגים. עסקים קיימים יכולים בצורה כזאת להפתיע לקוחות מזדמנים וכך – הופכים אותם ללקוחות קבועים. כל לקוח שמקבל שי קטן בהזדמנויות שונות זוכר את העסק לטובה. ובגלל שיש כל כך הרבה מתחרים בכל תחום, חשוב לנצל את הגברת המודעות בצורה חכמה.

כך תוכלו למגנט אליכם הכנסות נוספות

אחד המוצרים הממותגים הטובים ביותר והמשתלמים ביותר לקידום העסק הינו המגנט המעוצב. לא משנה מהו העסק שלכם, האם אתם מוכרים מוצרים או אולי מציעים שירות כזה או אחר, מגנט צבעוני ומעוצב שתחלקו ללקוחות ימגנט אליכם הכנסות נוספות. למשל, אם יש לכם מעדניה שבה מוכרים נקניקים איכותיים או גבינות גורמה, תוכלו להזמין מגנט המעוצב בצורה של מעדנים טעימים. על המגנט ניתן לציין את כתובת העסק, את שעות הפעילות, מספר טלפון, אתר אינטרנט להזמנות. אם אתם מציעים שירותי ראיית חשבון או הנהלת חשבונות, תוכלו להזמין מגנט המעוצב בצורה של מחשבון או פנקס קבלות. כלומר, כל סוג של עסק או משלוח יד ניתן לקדם בזהות מגנטים יוצאים מן הכלל, ממותגים ויפים.

 השקעה ממותגת בעתיד העסק, השקעה מחושבת

ניתן להזמין שלל סוגים נוספים של מתנות או מוצרים ממותגים, לקידום כל עסק באשר הוא. הדבר החשוב הוא שמי שלא משקיע מאמץ ומשאבים בהתקדמות עסקית, לא יצליח לשפר מכירות ולסגור יותר עסקאות. במידה וחשוב לכם להקפיץ את העסק שלכם, תוכלו לקדם אותו עוד היום. מתנות ומוצרים ממותגים אפשר לחלק גם לעובדים, על מנת להגדיל את שביעות רצונם ונאמנותם לעסק. מיתוג היום, לשיפור ההצלחה העסקית של מחר.