בעלי עסקים – עבורכם קיימות יותר אופציות מתמיד. הדבר היפה שבעידן הנוכחי הוא שניתן למצוא פתרונות לכל מצב.
למשל, לצד פתרונות דפוס אופסט, אפשר להזמין גם פתרונות המבוססים על הדפוס הדיגיטלי (הרבה יותר מהיר, הרבה יותר גמיש).
ולצד קבלות מודפסות, אפשר לבצע הפקת חשבוניות אונליין. יש לכם עסק? נסביר הפעם מתי הקבלות המודפסות נחוצות ומתי נכון להיעזר בהפקה שלהן, אונליין.

קבלות מקרוב, אונליין מרחוק

בעל עסק עשוי לשרת סוגים שונים של לקוחות. חלק מהם מגיעים אליו לחנות או למשרד.
עם אחרים, עיקר הפעילות מתבצעת מרחוק, תוך שמירה על קשר טלפוני, מיילים, פקסים וכדומה.
כאשר משרתים לקוחות שמגיעים לעסק, אם רואים אותם אצלנו, הרי שלאחר קניה או אחרי מתן שירות, נהוג לתת ביד קבלה או חשבונית שממלאים ידנית.
אך כאשר לא קיים המגע האישי, מקרוב, ניתן לבצע הפקת חשבוניות אונליין ואז שולחים במייל, במקום להסתמך על הדואר. חוסכים את הבול ואפילו אפשר לשלוח בעזרת ווצטאפ, אם רוצים.

לקוחות מבוגרים אוהבים את הדרך הוותיקה

כל מי שנותן שירות ללקוחות מבוגרים, בני הגיל השלישי, כמו שאומרים, יודע שרבים יעדיפו את הדרך הוותיקה והטובה.
למשל, הם יעדיפו להגיע לסניף הבנק במקום להתקשר למוקד בנקאי. יותר יסמכו על איש מכירות פנים אל פנים, לעומת אנשי מכירות בטלפון.
וגם כאשר מדובר על קבלות או חשבוניות, שמקבלים לאחר קניה או שירות, הם רוצים מסמך שמחזיקים ביד.
משהו שאפשר למשש ולהרגיש ולא משהו חסר נוכחות, כמו קובץ המצורף למייל. כלומר הפקת חשבוניות אונליין פחות מועדפת עליהם.
מתן שירות לקשישים – כאן חשוב לעסקים להחזיק תמיד פנקסי קבלות או חשבונית מס / קבלה. שיהיה בהישג יד.

למה ואיך כדאי להדפיס קבלות עסקיות מושלמות

בעלי בתי דפוס מסבירים כי אין להקל ראש בהדפסת קבלות. נכון, אפשר להתייחס אליהן בתוך עניין ביריוקרטי, סתם מסמך עסקי אפור.
אבל למעשה, עם קצת תשומת לב, אפשר להפוך אותן למשהו שיווקי ומושך, ראשון במעלה.
קבלות שמודפסות בצורה מקצועית, בעיצוב מרהיב ואולי אפילו בצבע, הופכות למסמך שיווקי. הן יכולות להביא לקוחות חוזרים ולייצר מוניטין עסקי.
מושכות את העין ולא משעממות. כיף להביט בהן, מספיק שהן נכנסות לראש יותר מן הרגיל וכך, יש עוד סיכוי שלקוח מזדמן יחזור פעם נוספת.

אבל איך להדפיס קבלה מושלמת? כדאי להיעזר בבית דפוס מוביל, שמבין דבר או שניים במיתוג וגם בעיצוב גרפי.
בית דפוס ששם ניתן להזמין כל מיני סוגים של קבלות או חשבוניות, בכל מיני גדלים.
אפשר להיעזר בצוות ליצירת עיצוב מלהיב, בהתאם לסוג העסק שרוצים.
לפעמים הקבלות הקטנות יחסית מספיקות, אך יש בעלי עסקים שיפיקו הרבה אם ימסרו ללקוחות קבלות יותר גדולות, עם הרבה נוכחות.

בעלי עסקים – עבורכם קיימות יותר אופציות מתמיד. הדבר היפה שבעידן הנוכחי הוא שניתן למצוא פתרונות לכל מצב.
למשל, לצד פתרונות דפוס אופסט, אפשר להזמין גם פתרונות המבוססים על הדפוס הדיגיטלי (הרבה יותר מהיר, הרבה יותר גמיש).
ולצד קבלות מודפסות, אפשר לבצע הפקת חשבוניות אונליין. יש לכם עסק? נסביר הפעם מתי הקבלות המודפסות נחוצות ומתי נכון להיעזר בהפקה שלהן, אונליין.

קבלות מקרוב, אונליין מרחוק

בעל עסק עשוי לשרת סוגים שונים של לקוחות. חלק מהם מגיעים אליו לחנות או למשרד.
עם אחרים, עיקר הפעילות מתבצעת מרחוק, תוך שמירה על קשר טלפוני, מיילים, פקסים וכדומה.
כאשר משרתים לקוחות שמגיעים לעסק, אם רואים אותם אצלנו, הרי שלאחר קניה או אחרי מתן שירות, נהוג לתת ביד קבלה או חשבונית שממלאים ידנית.
אך כאשר לא קיים המגע האישי, מקרוב, ניתן לבצע הפקת חשבוניות אונליין ואז שולחים במייל, במקום להסתמך על הדואר. חוסכים את הבול ואפילו אפשר לשלוח בעזרת ווצטאפ, אם רוצים.

לקוחות מבוגרים אוהבים את הדרך הוותיקה

כל מי שנותן שירות ללקוחות מבוגרים, בני הגיל השלישי, כמו שאומרים, יודע שרבים יעדיפו את הדרך הוותיקה והטובה.
למשל, הם יעדיפו להגיע לסניף הבנק במקום להתקשר למוקד בנקאי. יותר יסמכו על איש מכירות פנים אל פנים, לעומת אנשי מכירות בטלפון.
וגם כאשר מדובר על קבלות או חשבוניות, שמקבלים לאחר קניה או שירות, הם רוצים מסמך שמחזיקים ביד.
משהו שאפשר למשש ולהרגיש ולא משהו חסר נוכחות, כמו קובץ המצורף למייל. כלומר הפקת חשבוניות אונליין פחות מועדפת עליהם.
מתן שירות לקשישים – כאן חשוב לעסקים להחזיק תמיד פנקסי קבלות או חשבונית מס / קבלה. שיהיה בהישג יד.

למה ואיך כדאי להדפיס קבלות עסקיות מושלמות

בעלי בתי דפוס מסבירים כי אין להקל ראש בהדפסת קבלות. נכון, אפשר להתייחס אליהן בתוך עניין ביריוקרטי, סתם מסמך עסקי אפור.
אבל למעשה, עם קצת תשומת לב, אפשר להפוך אותן למשהו שיווקי ומושך, ראשון במעלה.
קבלות שמודפסות בצורה מקצועית, בעיצוב מרהיב ואולי אפילו בצבע, הופכות למסמך שיווקי. הן יכולות להביא לקוחות חוזרים ולייצר מוניטין עסקי.
מושכות את העין ולא משעממות. כיף להביט בהן, מספיק שהן נכנסות לראש יותר מן הרגיל וכך, יש עוד סיכוי שלקוח מזדמן יחזור פעם נוספת.

אבל איך להדפיס קבלה מושלמת? כדאי להיעזר בבית דפוס מוביל, שמבין דבר או שניים במיתוג וגם בעיצוב גרפי.
בית דפוס ששם ניתן להזמין כל מיני סוגים של קבלות או חשבוניות, בכל מיני גדלים.
אפשר להיעזר בצוות ליצירת עיצוב מלהיב, בהתאם לסוג העסק שרוצים.
לפעמים הקבלות הקטנות יחסית מספיקות, אך יש בעלי עסקים שיפיקו הרבה אם ימסרו ללקוחות קבלות יותר גדולות, עם הרבה נוכחות.